در مرحله نخست طرح دو شماره 66976969 و 66976666 برای راه‌اندازی این سامانه در نظر گرفته شده و پس از توافق با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، یك شماره تلفن سه یا 4 رقمی كشوری برای آن در نظر گرفته می‌شود.

افتتاح سامانه رسیدگی به شكایات اورژانس بیمارستانی
سلامت نیوز: سامانه رسیدگی به شكایات اورژانس بیمارستانی كشور، فردا در اورژانس تهران با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی افتتاح می‌شود.
به گزارش  ایلنا، به نقل از «وب‌دا» غلامرضا معصومی رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی ضمن اعلام این خبر گفت: در مرحله نخست طرح دو شماره 66976969 و 66976666 برای راه‌اندازی این سامانه در نظر گرفته شده و پس از توافق با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، یك شماره تلفن سه یا 4 رقمی كشوری برای آن در نظر گرفته می‌شود.
وی افزود: مردم می‌توانند با تماس با این شماره‌ها مشكلات اورژانس‌های بیمارستانی را كه تا پیش از این، به صورت مكتوب به معاونت‌های درمان دانشگاه‌های علوم پزشكی منعكس می‌كردند، به صورت تلفنی و مستقیم به مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی گزارش كنند.
معصومی با اعلام این كه بسیاری از مشكلات احتمالی مردم در اورژانس‌های بیمارستانی در جلسه‌‌ای كارشناسی احصاء شده است، گفت: برخی از مشكلات هم هستند كه ممكن است مردم با آنها مواجه شوند و ما بی‌خبر باشیم كه با این شماره‌ها قابل رصد و پیگیری هستند.
وی اضافه كرد: مشكلات اورژانس را مردم تاكنون به صورت مستقیم به خود بنده، معاونت درمان وزارت بهداشت و حتی خود وزیر گزارش می‌دادند و یا معاونت‌های درمان دانشگاه‌های علوم پزشكی به صورت مكتوب آنها را رسیدگی می‌كردند كه با راه‌اندازی این سامانه، ارتباط مردم سریع‌تر شده و مشكلات راحت‌تر قابل پیگیری است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha