چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

زن جوان چند روز پس از دومین ازدواجش راهی دادگاه خانواده شد و مهریه‌اش را به‌اجرا گذاشت.

دومین ازدواج زن جوان هم یک هفته دوام آورد

سلامت نیوز: زن جوان چند روز پس از دومین ازدواجش راهی دادگاه خانواده شد و مهریه‌اش را به‌اجرا گذاشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، او در ازدواج قبلی‌اش هم كه چند روز بیشتر دوام نداشت، مهریه سنگینی دریافت كرده بود. چند روز پیش مردی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد كه عروسش پس از سرقت 200میلیونی از خانه‌اش فرار كرده است. این مرد در جریان تحقیقات گفت: چند وقت پیش از پسرم شنیدم كه با دخترجوانی به نام بهاره آشنا شده و قصد ازدواج با او را دارد.

پسرم می‌گفت از طریق یكی از دوستانش با بهاره آشنا شده و همین شد كه همراه خانواده به خواستگاری او رفتیم. چون من و پسرم برج‌ساز هستیم و وضع مالی خوبی داریم، خیلی زود مراسم عقد و عروسی را برگزار كردیم تا پسرم زندگی جدیدش را شروع كند اما خبر نداشتم كه زندگیشان حتی یك هفته هم دوام نمی‌آورد. وی ادامه داد: پس از مراسم عروسی مجللی كه برای پسر و عروسم گرفتم آنها راهی‌ماه عسل شدند.

پس از 5روز از دوبی برگشتند و پس از آن شنیدم كه عروسم به بهانه رفتن به خانه مادرش با پسرم درگیر شده و از خانه قهر كرده است. می‌خواستم وساطت كنم و آشتی‌شان بدهم اما فردای آن روز شنیدم كه عروسم به دادگاه خانواده رفته و مهریه 500سكه‌ای‌اش را به اجرا گذاشته است.

اصلا باورم نمی‌شد كه به‌خاطر یك دعوای ساده حاضر شده از زندگی‌اش بگذرد. با این حال حاضر بودم 500سكه را پرداخت كنم اما عروسم به خانه برگردد و با پسرم زندگی كند تا اینكه ساعتی قبل‌تر بهاره به همراه یكی از بستگانش به خانه من رفت و تمام طلا و جواهرات همسرم را سرقت كرد. وی ادامه داد: من و پسرم در یك ساختمان زندگی می‌كنیم و زمانی كه این اتفاق رخ داد، همسرم در خانه تنها بود. او به این بهانه كه قصد جمع كردن وسایلش را دارد به اتاق خواب ما رفته و همه كادوها به همراه تمامی طلا و جواهرات همسرم و دلار و یوروهایی كه متعلق به من بود را داخل چمدان گذاشته و با خودش برده است.

    نقره‌داغ كردن 2داماد

با این شكایت، پرونده پیش روی قاضی سعید احمدبیگی بازپرس دادسرای ناحیه 5 تهران قرار گرفت و با دستور وی عروس خانم به دادسرا احضار شد. این زن 30ساله مدعی شد كه شوهرش دست بزن دارد برای همین دیگر حاضر به ادامه زندگی در كنار او نیست. وی گفت: در سفری كه به دوبی داشتیم بارها با هم درگیر شدیم كه او چندین بار مرا به باد كتك گرفت. از سوی دیگر روز حادثه به خانه مادرشوهرم رفتم و تمامی طلاهایی كه آنجا بود را برداشتم، چون همه آنها را سر عقد به من هدیه داده بودند. من مهریه‌ام را به اجرا گذاشتم تا شوهرم و خانواده‌اش را تهدید كنم.

درحالی‌كه بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت، این بار تازه داماد راهی دادسرا شد و عنوان كرد به تازگی پی به حقایقی برده است. او گفت: همسرم علاقه زیادی به بازیگری دارد و حتی كلاس‌های بازیگری هم می‌رفت و در چند تئاتر هم بازی كرده بود. او آرتیست خیلی خوبی است چون به راحتی مرا فریب داد.

همه اینها نقشه‌اش بوده تا پول به جیب بزند و مهریه‌اش را بگیرد. او پیش از من با پسردیگری ازدواج كرده بود و در دوران عقد با همین شگرد دعوا راه انداخته و مهریه 500سكه‌ ای‌اش را به اجرا گذاشته بود. از آنجا كه آن مرد هم شرایطی مثل من داشت مجبور شده بود تا آخرین سكه از مهریه این خانم را پرداخت كند تا هرچه زودتر این زن از زندگی‌اش بیرون برود.به گزارش همشهری، با مشخص شدن این موضوع هم‌اكنون تحقیقات در این خصوص ادامه دارد تا زوایای پنهان ماجرا آشكار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha