سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 20549

برای تامین امنیت گروه پزشكی جلسه‌ای در وزارت بهداشت با حضور معاونان این وزارتخانه و رییس پلیس پیشگیری برگزار شد و به این ترتیب اقدامات لازم برای مراقبت از گروه پزشكی انجام می‌شود و در حال حاضر نیز بر اساس این تفاهمات، اقدامات مربوطه پیش می‌رود.

حضور پلیس در بیمارستان ها
سلامت نیوز: وزیر بهداشت از تفاهم های صورت گرفته میان میان وزارت بهداشت و پلیس پیشگیری به منظور اقدامات امنیتی برای پرستاران و گروه پزشكی خبر داد.
به گزارش  ایلنا، مرضیه وحیددستجردی در بازدید از غرفه‌های وزارت بهداشت و 16 دانشگاه علوم پزشكی كشور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتالی افزود: برای تامین امنیت گروه پزشكی جلسه‌ای در وزارت بهداشت با حضور معاونان این وزارتخانه و رییس پلیس پیشگیری برگزار شد و به این ترتیب اقدامات لازم برای مراقبت از گروه پزشكی انجام می‌شود و در حال حاضر نیز بر اساس این تفاهمات، اقدامات مربوطه پیش می‌رود.

شناسایی 3 مورد ابتلا به وبا در كشور
وی در زمینه موارد ابتلا به وبا در كشور ادامه داد: سه مورد ابتلا به وبا گزارش شده كه همگی از اتباع بیگانه بوده است و در مرز شناسایی شده‌اند. بنابراین افرادی كه می‌خواهند از مرزها وارد كشور شوند باید معاینه ‌شوند.

در معرض خطر تب كریمه كنگو هستیم
وزیر بهداشت در مورد تب كریمه كنگو نیز گفت: این یك بیماری مشترك بین انسان و دام است كه به علت ورود دام قاچاق به كشور در معرض خطر این بیماری قرار داریم بنابراین از ورود دام زنده از مرزها به كشور باید جلوگیری شود.
دستجردی با اشاره به اینكه در ساختار جدید وزارت بهداشت، دفتر بهداشت روان تقویت شده است، ادامه داد: با تبدیل معاونت سلامت به دو معاونت بهداشت و درمان، دفتر بهداشت روان از هر دو معاونت تغذیه می‌شود.همچنین در برنامه پزشك خانواده در شهرها نیز كارشناسان بهداشت روان به كار گرفته می‌شوند.
وزیر بهداشت و درمان در رابطه با نمایشگاه رسانه‌های دیجیتالی گفت:‌ 16 دانشگاه علوم پزشكی در این نمایشگاه شركت كرده‌اند در مجموع محصولات دیجیتالی دانشگاه‌های علوم پزشكی با استقبال زیاد مردم مواجه شده به طوری كه در دو روز اول نمایشگاه قسمت عمده محصولات آنها به فروش رسیده است.
وی تصریح كرد: تنوع زیادی در این محصولات به چشم می‌خورد كه می‌توان از آن در زمینه آموزش‌های همگانی و مردمی نیز استفاده كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha