رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ویرایش اطلاعات و ثبت نام مجدد آزمون دستیاری 96 از هفته آینده شروع می‌شود گفت: متقاضیان شرکت در آزمون دستیاری پزشک خانواده نیز باید در آزمون فوق ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام مجدد آزمون دستیاری اعلام شد

سلامت نیوز: رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ویرایش اطلاعات و ثبت نام مجدد آزمون دستیاری 96 از هفته آینده شروع می‌شود گفت: متقاضیان شرکت در آزمون دستیاری پزشک خانواده نیز باید در آزمون فوق ثبت نام کنند.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت مقرر شد داوطلبان رشته دستیار تخصصی پزشک خانواده نیز بتوانند در چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیاری شرکت داشته باشند تا بتوانند علاوه بر رشته پزشک خانواده، سایر رشته‌های تخصصی را انتخاب کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین آن دسته از داوطلبان رشته‌های علوم پزشکی که علاقه‌مند به شرکت در رشته پزشک خانواده هستند می توانند با شرکت در آزمون دستیاری از امتیاز ترجیحی مربوط به این رشته نیز استفاده کنند.

دکتر پورکاظمی همچنین یادآور شد: مستندات سوابق کارکرد در سیستم سلامت و پزشک خانواده همچنین مستندات تایید معدل دوره پودمانی خانواده، بدون نیاز به احتساب نمره پایان نامه پزشکان توانمندسازی ویژه از امتیازات ترجیحی داوطلبان رشته پزشک خانواده به شمار می‌رود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در پایان خاطرنشان کرد:‌ ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان چهل و چهارمین دوره پذیرش آزمون دستیاری 96 از ساعت 10 روز دوشنبه دوم اسفند 95 مجدد تمدید می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha