پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: آمار طلاق در میان مددجویان کمیته امداد کمتر از یک درصد و در استان تهران بالای 22 درصد است.

آمار طلاق در پایتخت بالای 22 درصد

سلامت نیوز: مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: آمار طلاق در میان مددجویان کمیته امداد کمتر از یک درصد و در استان تهران بالای 22 درصد است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون 14 هزار و 217 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در قالب برنامه‌های اوقات فراغت و آموزش خانواده در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده که این آموزش‌ها در سرفصل‌های دینی ـ اعتقادی، فرهنگی ـ اجتماعی و همچنین بهداشت روانی و فردی برای این افراد انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: هدف از برگزاری دوره‌های آموزش خانواده، خدمت رسانی فرهنگی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است.

وی ادامه داد: آمار طلاق در استان تهران بالای 22 درصد است، در حالی که این آمار در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد به کمتر از یک درصد می‌رسد که نشان از دوام و بقای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد دارد.

ولیئی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای نوعروسان تحت حمایت از جمله برنامه‌های این نهاد با هدف آشنایی با اصول و مهارت‌‌های زندگی است که آموزش‌هایی را در زمینه‌ احکام، بهداشت فردی، بهداشت روانی و سبک زندگی فرا می‌گیرند، همچنین از مشاوره‌های فردی و گروهی نیز برخوردار می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه اعزام خانواده‌های تحت پوشش به اردوهای زیارتی، گفت: همه ساله در جهت افزایش نشاط روحی و روانی، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری، آشنایی با مسایل فقهی و اعتقادی، ارتقای سطح فکری، فرهنگی و معنوی مددجویان کمیته امداد، برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری اردوهای زیارتی انجام می‌شود که طی ده ماهه امسال، 3 هزار و 200 نفر از مددجویان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شده‌اند که در این اردوها از برنامه‌های مختلفی مانند اجرای مسابقات قرآنی، آموزش‌های دینی و اعتقادی بهره‌مند می‌شوند و تا پایان امسال نیز یک هزار نفر دیگر به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha