شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 206463

یک مسئول سازمان غذا و دارو از اجرای نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت با استناد به قوانین و آیین نامه‌های بالا دستی خبر داد و گفت: این کار خبر بدی برای متقلبین و قاچاق چیان است.

خبر بد برای متقلبان

سلامت نیوز:یک مسئول سازمان غذا و دارو از اجرای نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت با استناد به قوانین و آیین نامه‌های بالا دستی خبر داد و گفت: این کار خبر بدی برای متقلبین و قاچاق چیان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، بهروز جنت - مدیر کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه اجرای نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت متوقف نمی‌شود، اظهار داشت: جای هیچ گونه خوشحالی  برای متقلبین و قاچاق چیان وجود ندارد.

جنت همچنین اضافه کرد: اجرای نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت با استناد به اصول بین المللی haccp, iso 22000 و سایر اصول سلامتی و قوانین وزارت بهداشت آغاز و مستند به ماده 13 قانون مبارزه باقاچاق بوده و آیین نامه اجرایی آن در حال اجرا است و دستورالعملی که قاضی شعبه 4 دیوان عدالت اداری دستور موقت توقف اجرای آن را صادر کردند، پس از ابلاغ آیین نامه اجرایی ماده 13 قانون مذکور عملاً و خود به خود دیگر قابل اجرا نیست.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این خصوص دستورالعمل جدید در حال تدوین است، خاطر نشان کرد: بنابراین نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت با استناد به قوانین و آیین نامه‌های بالا دستی درحال اجرا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha