دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

انفجار مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در منطقه مرزی شهرستان شوش در شمال خوزستان، موجب آسیب جدی به دست یک چوپان نوجوان شد که احتمال قطع آن به دلیل شدت جراحت وجود دارد.

انفجار مین در شوش دست چوپان را گرفت

سلامت نیوز:انفجار مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در منطقه مرزی شهرستان شوش در شمال خوزستان، موجب آسیب جدی به دست یک چوپان نوجوان شد که احتمال قطع آن به دلیل شدت جراحت وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا در این انفجار که زمان آن روز جمعه گذشته اعلام شده یک چوپان 13 ساله به شدت مصدوم شد.

نیروی انتظامی شهرستان شوش روز دوشنبه با تائید این انفجار اعلام کرد: این انفجار که چگونگی وقوع آن در دست بررسی است در منطقه چنانه در نوار مرزی شوش و هنگام چرای دام برای این نوجوان اتفاق افتاد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شوش نیز به ایرنا گفت:در پی وقوع این حادثه نوجوان مصدوم که دست چپ وی به شدت آسیب دیده بود توسط اورژانس 115 به بیمارستان شوش منتقل شد.

رضا معمارزاده افزود: علاوه بر دست چپ این نوجوان، سر ، صورت و شکم این نوجوان نیز آثار ترکش وجود داشت که پس از اقدامات اولیه پزشکی در بیمارستان نظام مافی شوش ، برای ادامه درمان بیشتر به اهواز منتقل شد.

بخشی از منطقه عملیاتی دوران جنگ تحمیلی در مرز استان های خوزستان و ایلام و هم مرز با عراق، همچنان آلوده به مین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha