مرکز مدیریت راههای کشور ضمن تایید مسدود بودن 14 محور مواصلاتی، برنامه محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی در برخی از محورهای برون شهری را برای چهارم تا هفتم اسفند ماه جاری اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی تا 7 اسفند ماه / 14 محور همچنان مسدود است

سلامت نیوز:  مرکز مدیریت راههای کشور ضمن تایید مسدود بودن 14 محور مواصلاتی، برنامه محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی در برخی از محورهای برون شهری را برای چهارم تا هفتم اسفند ماه جاری اعلام کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) چهارم اسفند تا ساعت 6 صبح شنبه هفتم اسفندماه ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در این مسیر مانعی ندارد.


رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه این هفته از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع، و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه صورت می گیرد.


همچنین آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است و تردد همه تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از مسیر هراز ممنوع شده است.
محور فیروزکوه نیز تردد همه تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه این هفته از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع اعلام شد.


** ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:
محور فرعی شمشک – دیزین ، واقع در استان های تهران و البرز و محور رامیان - اولنگ – شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی ، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور پونل - خلخال ، واقع در استان گیلان و محور سروآباد – پاوه ( محدوده گردنه تته )، واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی ، بدلیل بارش شدید برف ، کولاک و نبود ایمنی کافی بسته شده است.
مسدود بودن محور گنجنامه - تویسرکان واقع دراستان همدان بدلیل نبود ایمنی کافی و محور سی سخت - پادنا ، واقع دراستان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع بعدی ، بدلیل بارش بارف و نبود ایمنی کافی از دیگر مسیرهای اعلامی است.
محور بستک - خمیر، واقع در استان هرمزگان، همچنان تا اطلاع بعدی ، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین بستک – چاه سرمه – بندرعباس انجام می شود.
همچنین محور فرعی رودبار – قلعه گنج و محور فرعی رودبار - کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان، تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور شیراز - جهرم، واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی به علت نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین شیراز – سروستان – فسا – زاهدشهر - جهرم انجام می شود.
محور بندرلنگه – بندرخمیر، واقع در استان هرمزگان تا اطلاع بعدی بدلیل طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم د‍ژگان عملی است.


محور شیراز - خرامه، واقع در استان فارس، تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین شیراز – داریون – رحمت آباد – کلبار – خرامه انجام می شود.


محور دبیران - زرین دشت - داراب، واقع در استان فارس و محور کازرون – فراشبند، واقع در استان فارس، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین کازرون – برازجان – اهرم – فراشبند هملی خواهد بود.
هموطنان با توجه به فصل سرما و افزایش بارش ها، برای اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و دریافت اطلاعات تفصیلی راهها می توانند به وب‌ سایت www.141.ir مراجعه و یا عدد 141را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با کارشناسان مرکز 141 مدیریت راه های کشور تلفنی تماس بگیرند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha