خبرهای خوش وزارت بهداشت برای پزشکان و پرستاران

سلامت نیوز: معاون وزیر بهداشت گفت: در جلسه ای که در رابطه با بدهی سازمان های بیمه گر برگزار شد، امیدواریم شرایطی پیش بیاید تا بخشی از طلب پزشکان، پرستاران وتامین کنندگان مواد دارویی و تجهیزات تامین شود.

 

به گزارش مهر  سیدعلی صدرالسادات در حاشیه سی و سومین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها و  دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در شهر قزوین در خصوص بحث بدهی بیمه ها به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی، افزود: هم اکنون وزارت بهداشت در شرایط مالی خوبی قرار ندارد، همچنین طرح تحول سلامت مشکلاتی پیش رو دارد و طلب زیادی از سازمان های بیمه گر داریم.

وی گفت: با پیگیری هایی که توسط سازمان برنامه و بودجه کشور شده و با دستورات مؤکد رئیس جمهور امیدواریم در روزهای آینده در این رابطه با سازمان های بیمه گر گشایشی حاصل شود. همچنین در جلسه ای که در این زمینه برگزار شده است امیدواریم تا در روزهای پایانی سال شرایطی پیش بیاید تا بتوان بخشی از طلب پزشکان، پرستاران و تامین کنندگان مواد دارویی و تجهیزات را تسویه کنیم.

صدرالسادات افزود: در بحث توسعه و تحول سلامت، طرح های توسعه و ساخت بیمارستان ها، اورژانس ها و بلوک های زایمانی برنامه های مختلفی در حال اجرا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha