منابع خبری در استان قزوین از احتمال توقف ارائه خدمات مراکز دارویی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی این استان به به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خبر می دهند.

احتمال توقف ارائه خدمات درمانی دولتی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی

سلامت نیوز: منابع خبری در استان قزوین از احتمال توقف ارائه خدمات مراکز دارویی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی این استان به به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خبر می دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،براساس این اطلاعات که به وسیله فعالان صنفی کارگری استان قزوین جمع آوری شده است، در همین رابطه میان دانشگاه علوم پزشکی با مدیران تامین اجتماعی استان نیز مکاتباتی صورت گرفته است.

از قرار معلوم دلیل این تصمیم مشکلات مالی مراکز درمانی و دارویی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برای تامین تجهیزات دارویی و بیمارستانی مورد نیاز مراجعه کنندگان اعلام شده است.

براین اساس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به اداره تامین اجتماعی این استان توصیه کرده است که در شرایط کنونی از طریق مراکز ملکی و درمان مستقیم این سازمان خدمات درمانی رایگان مورد نیاز بیمه‌شدگان خود را تامین کند.

این وضعیت در حالی است که پیش از این نیز دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های مازندران و اصفهان به دلایل مشابه برای مدتی ارائه خدمات درمانی رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی را متوقف کرده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha