دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

مرد جوان که پس از قتل همسرش، با نقشه‌ای حساب‌شده ماجرا را خودکشی جلوه داده بود، ۶‌ ماه پس از جنایت، زن دیگری را به قتل رساند.

دستگیری مرد خیانتکار پس از دومین جنایت

سلامت نیوز: مرد جوان که پس از قتل همسرش، با نقشه‌ای حساب‌شده ماجرا را خودکشی جلوه داده بود، ۶‌ ماه پس از جنایت، زن دیگری را به قتل رساند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، حدود 10روز پیش ماموران پلیس شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری در جریان ناپدیدشدن زنی 43ساله قرار گرفتند. خانواده این زن مدعی بودند كه وی به بهانه انجام كاری از خانه خارج شده و پس از آن دیگر بازنگشته است. ناپدیدشدن این زن مرموز بود و درحالی‌كه تحقیقات كارآگاهان برای یافتن ردی از او ادامه داشت، جسد سوخته‌ای در محدوده یكی از روستاهای اطراف پیدا شد. ماموران پس از بررسی‌های تخصصی دریافتند كه جسد سوخته متعلق به همان زن 43ساله است كه به طرز مرموزی ناپدید شده بود.

    شناسایی قاتل

از همان زمان تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت شروع شد. كارآگاهان در بررسی‌های بیشتر متوجه شدند مقتول روزی كه ناپدید شده بود با مرد جوانی قرار داشته است. تحقیقات برای شناسایی این مرد آغاز و وقتی هویت او شناسایی شد ماموران با ماجرای مرموز دیگری روبه‌رو شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد كه همسر این مرد حدود 6‌ماه پیش بر اثر مصرف قرص برنج جان باخته و در آن زمان ادعا شده بود كه او خودكشی كرده است. حتی مرد جوان پس از مرگ همسرش به‌عنوان مظنون بازداشت شده اما چون مدركی علیه وی به‌دست نیامده، در نهایت آزاد شده بود.

حالا و با مشخص شدن نقش این مرد در قتل زن 43، این فرضیه به‌وجود آمد كه همسرش نیز توسط او به قتل رسیده باشد. در چنین شرایطی دستور بازداشت مرد جوان صادر شد و كارآگاهان با شناسایی محل زندگی‌اش او را دستگیر كردند. در بازرسی خانه وی، سرنخ‌هایی به‌دست آمد كه نشان می‌داد او در قتل زن گمشده دست داشته است. به این ترتیب وی به اداره آگاهی منتقل شد و در بازجویی‌ها علاوه بر قتل زن 43ساله به قتل همسرش نیز اعتراف كرد. این مرد گفت: من و دومین قربانی‌ام چندین‌ماه پیش آشنا شدیم.

در آن زمان همسرم زنده بود و مدتی بعد متوجه رابطه پنهانی من با آن زن شد و سر ناسازگاری گذاشت. همان زمان بود كه تصمیم گرفتم وی را به قتل برسانم. حدود 6ماه پیش همسرم مریض شد و به‌خاطر دل‌درد شدیدی كه داشت او را نزد دكتر بردم. دكتر برایش قرص و كپسول نوشت و به خانه برگشتیم. همان موقع فكری به ذهنم رسید. داخل كپسول‌ها را خالی كردم و آنها را با قرص برنج پر كردم. همسرم با خوردن آنها جانش را از دست داد. وقتی مشخص شد كه مسموم شده، به‌عنوان مظنون دستگیر شدم اما ادعا كردم كه او به دلیل اینكه از زندگی‌ با من راضی نبوده، خودكشی كرده است.

متهم ادامه داد: چون مدركی علیه من نبود آزاد شدم و رابطه‌ام با دومین قربانی‌ ادامه داشت تا اینكه یك روز نقشه قتل او و سرقت طلاهایش را كشیدم. روز حادثه با او قرار گذاشتم و وقتی آمد، وی را به محلی خلوت بردم و در آنجا با ضربات سنگ به قتل رساندم. سپس طلاهایش را سرقت كردم و جسدش را سوزاندم تا شناسایی نشود اما در نهایت دستگیر شدم. سردار غلامعباس غلامزاده، رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری با بیان این خبر گفت: پس از اعترافات متهم و تحقیقات تكمیلی، وی با قرار قانونی راهی زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha