مدیرکل امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری آزمون استخدامی صندوق بازنشستگی کشوری برای جذب ۱۰۰ نیرو در سال آینده خبر داد.

اعلام جزئیات آزمون استخدامی صندوق بازنشستگی کشوری

سلامت نیوز: مدیرکل امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری آزمون استخدامی صندوق بازنشستگی کشوری برای جذب ۱۰۰ نیرو در سال آینده خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، امیرحسین غلام زاده به اعلام جزئیات برگزاری آزمون استخدامی صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت و اظهار کرد: ما بنا به تأیید و مصوبه هیئت امنای صندوق ملزم هستیم در سال آینده، 100 نیرو را از طریق آزمون استخدامی سراسری جذب کنیم.

وی افزود: کارهای مقدماتی و توافقات با سازمان سنجش کشور انجام شده و در حال اصلاح چارت هستیم تا بتوانیم پس از آن آزمون را برگزار کنیم.

مدیرکل امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام اینکه با تصویب چارت اصلاحی، آزمون طی شش ماهه اول سال آینده برگزار خواهد شد اظهار کرد: این نیروها در 30 نمایندگی استانی و تهران مشغول به کار خواهند شد که سهمیه تهران 40 نیرو و سهمیه شهرستان‌ها 60 نیرو است.

غلام زاده افزود: تفکیک جنسیتی در آزمون نداریم و داوطلبان باید دارای مدرک فوق لیسانس به بالا باشند.

به گفته وی رشته های مورد قبول مرتبط با فعالیت‌های صندوق اعم از بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، حسابداری، حقوق و آمار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha