دزدان، خودروی پژوی زنی را به همراه دختر ‌هشت‌‌ماهه‌اش که داخل ماشین خواب بود، ربودند.

دزدان خودرو نوزاد هشت‌ماهه را هم دزدیدند

سلامت نیوز: دزدان، خودروی پژوی زنی را به همراه دختر ‌هشت‌‌ماهه‌اش که داخل ماشین خواب بود، ربودند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، آنها 24ساعت بعد نوزاد دختر را كنار خانه‌ای رها كردند. 17 اسفند‌ماه امسال زن جوانی سراسیمه به اداره پلیس رفت و خبر از ربوده‌شدن ماشینش به همراه دختربچه هشت‌ماهه‌اش داد. وی گفت: به همراه دختر ‌هشت‌ماهه و برادرزاده ‌شش‌ساله‌ام سوار خودروی پژوام شدیم تا به خرید برویم.

در راه بازگشت حدود ساعت 8شب بود كه كنار یك نانوایی در غرب تهران پارك كردم تا نان بخرم. چون دخترم خواب بود به همراه برادرزاده‌ام از ماشین پیاده شدیم و به سمت نانوایی رفتیم. هنگام عبور از خیابان زن و مرد جوانی به سمت من آمدند و پرسیدند كه آیا كودكم فروشی است؟

این را كه شنیدم خیلی تعجب كردم. آنها سؤالشان را تكرار كردند و پرسیدند اگر كودكم را می‌فروشم قیمتش را هم بگویم. من كه به‌شدت عصبانی شده بودم به سمت نانوایی رفتم اما وقتی برگشتم خبری از ماشینم نبود. سارقان ماشینم را به همراه دخترخردسالم كه داخل ماشین خواب بود ربوده بودند.

با اعلام این شكایت، گروهی از كارآگاهان، با دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات خود را در این خصوص آغاز كردند. ابتدا مشخصات خودروی شاكی در اختیار واحدهای گشتی قرار گرفت و همچنان كه جست‌وجو در این خصوص ادامه داشت، مشخص شد كه زنی، دختر هشت‌ماهه‌ای را به یكی از مراكز بهزیستی برده و تحویل داده است.

مشخصات دخترخردسال با كودك شاكی مطابقت داشت. در چنین شرایطی زن جوان راهی بهزیستی شد و با شناسایی دخترش، او را تحویل گرفت. در مرحله بعد كارآگاهان به تحقیق از زنی كه دختربچه را به بهزیستی تحویل داده بود، پرداختند. وی گفت: دیروز (17اسفند ماه) برای رفتن به كلاس قرآن از خانه‌ام در غرب تهران خارج شدم كه در بین راه صدای گریه كودكی را شنیدم.

وقتی به‌دنبال صدا رفتم دیدم كه روی راه‌پله ورودی ساختمانی، كودك هشت‌ماهه‌ای داخل كاپشن مردانه بزرگی رها شده است. با دیدن این وضعیت دختر بچه را برداشتم و با خود به كلاس قرآن بردم. آن شب كودك را با خود به خانه بردم و روز بعد او را تحویل بهزیستی دادم. هم‌اكنون تحقیقات در این خصوص ادامه دارد تا راز این حادثه آشكار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha