رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درنامه ای به وزیربهداشت اقدام گروگیری جسد در کرمان به مدت یک هفته را تقبیح و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

ارسال نامه به وزیربهداشت برای پیگیری گروگیری جسد در کرمان

سلامت نیوز:رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درنامه ای به وزیربهداشت اقدام گروگیری جسد در کرمان به مدت یک هفته را تقبیح و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

به گزارش سلامت نیوز، علی نوبخت در گفت وگو با خانه ملت با اشاره به حادثه گروگان گیری جسد در کرمان، گفت: متاسفانه روز گذشته خبری ازسوی نماینده کهنوج  مطرح شد مبنی براینکه مسئولان یک مرکز درمانی جسدی را در کرمان به مدت یک هفته گروگان گرفته بودند که این اقدام از سوی افراد و مسئولان مربوطه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی باید با مسئول و یا مسئولان خاطی بیمارستانی که در کرمان جسد را حدود یک هفته به دلیل نپرداختن هزینه گروگان گرفته بود برکنار و سازمان نظام پزشکی شهر به تخلفات آنان رسیدگی کند.

وی ضمن تقبیح این اقدام از ارسال نامه ای به وزیربهداشت  و رییس کل سازمان نظام پزشکی خبر داد و تصریح کرد: وزارت بهداشت باید با خاطیان این رفتار برخورد کرده و گزارش نتیجه را به کمیسیون ارسال کند.

گفتنی است احمد حمزه نماینده مردم کهنوج درمجلس شورای اسلامی درتوضیح این موضوع، گفت: متاسفانه یک هفته پیش موضوعی مطرح شد مبنی براینکه فردی به بیمارستانی در کرمان مراجعه کرده که متاسفانه در بیمارستان فوت می کند، اما مسئولان بیمارستان برای تحویل جسد درخواست پرداخت بیش از 20 میلیون تومان را داشتند که متاسفانه به دلیل نپرداختن این پول جسد به مدت یک هفته در بیمارستان می ماند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: خوشبختانه روزگذشته با پیگیری های صورت گرفته جسد بدون پرداخت پول از مرکز درمانی تحویل شد.

پایان پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha