سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: هر نوع فرآورده گوشتی خریداری شده باید دارای تاریخ تولید و انقضای معتبر بوده و روی آن نوع و درصد گوشت بکار رفته، درج شده باشد.

توصیه نوروزی سازمان استاندارد درباره مصرف فرآورده های گوشتی و لبنی

سلامت نیوز: سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: هر نوع فرآورده گوشتی خریداری شده باید دارای تاریخ تولید و انقضای معتبر بوده و روی آن نوع و درصد گوشت بکار رفته، درج شده باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ،دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال این سازمان روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه ای از عموم هموطنان خواست با توجه به انجام سفرهای نوروزی و افزایش استفاده از غذاهای فوری (فست فودها) نظیر سوسیس و کالباس و محصولات لبنی به توصیه های این سازمان توجه کنند.


سازمان استاندارد در اطلاعیه خود از مردم خواست تا در هنگام خرید توجه داشته باشند که محصول خریداری شده دارای نشان استاندارد باشد و از خرید محصولات فاقد این علامت خودداری شود.


به گزارش سازمان ملی استاندارد؛این سازمان با اشاره به اینکه همه محصولات دارای نشان استاندارد معتبر مورد تایید این سازمان است، آورده است: هموطنان می توانند برای اطمینان از معتبر بودن آن کد 10 رقمی درج شده روی محصول را به سامانه 10001517 پیامک کنند.


بر اساس این اطلاعیه، فرآوردهای گوشتی مانند سوسیس و کالباس و محصولات لبنی باید در یخچال نگهداری شود و حمل و نقل و توزیع این فرآورده ها تا زمان فروش باید با همین شرایط باشد و از قراردادن آن در بیرون از یخچال خودداری شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha