سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت : در نخستین روز سال 96 ترافیک در جاده کندوان نیمه سنگین است .

ترافیک نیمه سنگین در جاده کندوان

سلامت نیوز: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت : در نخستین روز سال 96 ترافیک در جاده کندوان نیمه سنگین است .

به گزارش سلامت نیوز، عباسعلی نجفی در گفت و گو با ایرنا افزود : براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک خوان مرکز مدیریت راهها هم اکنون ترافیک در لاین جنوب به شمال این جاده نیمه سنگین گزارش شده است .
وی ادامه داد : تردد خودروها در محورهای اصلی هراز ، سوادکوه ، کندوان و کیاسر و 2 محور کناره گلوگاه و رامسر بدون مشکل و روان در جریان است .
وی شرایط جوی غالب در ارتفاعات مازندران را صاف ، دامنه های کوهستان و کناره ابری و در برخی نقاط با بارندگی اعلام کرد و ادامه داد : هموطنانی که مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی را فراموش نکنند .
مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار و 600 کیلومتر از آن محور اصلی است و هراز، سوادکوه و کندوان پرترافیک ترین محورهای این استان هستند.
تاکنون بیش از یک میلیون نفر شب اقامت مسافران نوروزی در مازندران ثبت شده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha