پلیس راهور نیروی انتظامی از انسداد 10 محور مواصلاتی در استان های کشور خبر داد و اعلام کرد رانندگان از محورهای جایگزین برای رفت و آمد در محورهای مسدود شده ، تردد کنند.

انسداد 10 محور مواصلاتی /بارش باران و برف در استان ها ادامه دارد

سلامت نیوز: پلیس راهور نیروی انتظامی از انسداد 10 محور مواصلاتی در استان های کشور خبر داد و اعلام کرد رانندگان از محورهای جایگزین برای رفت و آمد در محورهای مسدود شده ، تردد کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور ناجا، محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز،محور پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل،محور سرو آباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه،محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان و محور سی سخت- پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد، مسدود شده است.
همچنین محور شیراز-جهرم در استان فارس،محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور امیدیه-دیلم در استان خوزستان از محورهای مسدود شده به شمار می آیند.
در استان های اصفهان، قم و هرمزگان(اکثر محورها)،استان سمنان(محور گرمسار - سمنان)، استان کرمان(محورهای انار - یزد و بافت - کرمان)،استان یزد(محور یزد - نائین) و استان خراسان رضوی(محور باغچه - تربت حیدریه) بارش برف گزارش شده است.
در استان خراسان رضوی(محور قوچان - درگز)،استان مازندران(محور سوادکوه محدوده گدوک, محور کندوان محدوده هزارچم و محور هراز محدوده امامزاده هاشم) نیز بارش باران گزارش شده است.
سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
آخرین اطلاعات ترافیکی هم در سایت www.rahvar120.ir قابل دسترسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha