نماینده وزیر بهداشت از کشف و معدوم‌سازی بیش از 11 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: 224 مرکز مختلف در این زمینه به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف و معدوم سازی بیش از 11 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی

سلامت نیوز: نماینده وزیر بهداشت از کشف و معدوم‌سازی بیش از 11 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: 224 مرکز مختلف در این زمینه به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سلامت نیوز، پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با ارائه خدمات بهداشت محیط در 24 ساعت گذشته اظهار داشت: بیش از 11 هزار و 730 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی همچنین اماکن عمومی، آرایشگاه‌ها و هتل‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: بیش از 9 هزار مورد از این بازرسی‌های انحصار مربوط به مراکز تهیه و توزیع همچنین عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی بوده است.

نماینده وزیر بهداشت ادامه داد: 1990 مورد بازرسی نیز توسط کارشناسان بهداشت محیط از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی صورت گرفته است؛ همچنین 248 مورد بازرسی بهداشت محیط از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی داشته‌ایم.

کولیوند گفت: 399 مورد بازرسی نیز طی 24 ساعت گذشته از سامانه‌های آبرسانی داشته و 81 مورد نیز بازرسی بهداشت محیط با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان صورت گرفته است.

وی از کشف و معدوم‌سازی 11 هزار و 345 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: 224 مرکز و اماکن مختلف در این زمینه به مراجع قضایی معرفی شدند.

نماینده وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: 5 هزار و 412 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی نیز در این مدت صورت گرفته و 37 مورد از مراکز و اماکن مختلف در این زمینه تعطیل شده است. همچنین 3574 مورد نمونه‌برداری میکروبی آب و 2152 مورد نمونه‌برداری مواد غذایی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha