پسربچه 5ساله که در بوستان آنامیس میناب مشغول تماشای جشن نوروزی بود، جان خود را از دست داد، حال در خصوص مرگ وی روایت های مختلفی منتشر شده است که پزشکی قانونی در خصوص علت این حادثه تاکنون اظهار نظری نکرده است.

علت مرگ کودک مینابی در پارک آنامیس در دست بررسی است

سلامت نیوز: پسربچه 5ساله که در بوستان آنامیس میناب مشغول تماشای جشن نوروزی بود، جان خود را از دست داد، حال در خصوص مرگ وی روایت های مختلفی منتشر شده است که پزشکی قانونی در خصوص علت این حادثه تاکنون اظهار نظری نکرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، در میناب، حادثه مرگ در پارک ها این بار در بوستان آنامیس میناب تکرار شد.

علی خرمی، مرگ خواهرزاده‌اش را قربانی سوء مدیریت مسئولان شهر میناب دانست و گفت: محمود کوچولوی پنج ساله که مشغول تماشای جشن نوروزی در پارک آنامیس میناب بود، دچار برق گرفتگی شد و تسلیم مرگ شد.

وی اظهار کرد: کودک چنان از تماشای جشن لذت می‌برد و خانواده اش نیز با دیدن شادی او خوشحال بودند که درست در لحظاتی که این خانواده احساس می کردند در آرامش هستند، شبح مرگ در پارک آنامیس حادثه ای تلخ را برای خانواده ذاکری رقم زد.

خرمی تصریح کرد: محمود کوچولو به همراه دیگر اعضای خانواده جهت تماشای جشن نوروزی در پارک آنامیس حضور پیدا کرده بود که متاسفانه در اثر لخت بودن سیم برق رها شده در محل جایگاه برگزاری جشن، دچار برق گرفتگی شد و متاسفانه جان باخت.

خرمی بیان کرد: یک شهروند مینابی بعد از وقوع این واقعه مرگبار، در حضور مامورین انتظامی از برق گرفتگی فرزندانش طی روزهای گذشته در همین مکان ابراز ناراحتی کرد و گفت به مسئولان مربوطه نیز برق دار بودن مکان گزارش شده است.

وی اظهار کرد: پلیس میناب با دستورات مقام قضائی اقدامات قانونی لازم را به عمل آورد و جسد محمود کوچولو در حالی که خانواده اش زانو زده و با ناله ای سوزناک برایش دلتنگی می‌کردند تحویل پزشکی قانونی شد و تحقیقات درباره علت وقوع این حادثه مرگبار ادامه دارد.

همه شوک زده شدیم

یکی از هنرمندان حاضر در برنامه و شاهد حادثه در گفت وگو با ایسنا، افزود: اجرا تازه شروع شده بود که متوجه شدند سمت راست محل جایگاه برگزاری جشن، پسربچه ای خردسال روی زمین افتاده است.

 ستاره بهادری عنوان کرد: مسئولین حاضر در برنامه بلافاصله رفتند که ببیند چه اتفاقی افتاده است. پسربچه روی زمین افتاده بود و همه فکر می‌کردند بیهوش شده و هرچه آب زدند به صورتش بهوش نیامد.

بهادری تصریح کرد: بعد از اینکه متوجه وخیم بودن حال پسربچه شدند، وی را بلند کردند که ببرند بیمارستان که به گفته شاهدان عینی،  جلوی درب ورودی پارک و نرسیده به ماشین پسربچه روی دستان یکی از بچه های هنرمند تسلیم مرگ شد.

علت حادثه در دست بررسی است

رئیس شورای اسلامی شهر میناب در گفت وگو با ایسنا، افزود: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه، اکیپی متشکل از مامورین انتظامی، متخصصان و کارشناسان شهرداری و اداره برق در محل وقوع حادثه شدند و جزئیات این سانحه را مورد بررسی و کارشناسی قرار دادند.

عبدالعلی زائری اظهار کرد: در رابطه با دلیل وقوع این حادثه غم انگیز، شایعاتی از قبیل برق گرفتگی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است که تا اعلام نهایی نتیجه بررسی پزشکی قانونی نمی توان اعلام نظر کرد.

وی ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده این کودک، خاطرنشان کرد: گزارش‌های غیر رسمی از چرایی نحوه فوت این کودک وجود دارد و منتظر گزارش رسمی از سوی پزشکی قانونی هستیم.
 این حادثه در حالی رخ داد که متاسفانه ستاد مدیریت بحران فرمانداری ویژه شهرستان میناب طی تماس تلفنی خبرنگار ایسنا از این اتفاق ابراز بی اطلاعی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha