رییس هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو اعلام کرد که این هیات بررسی‌های خود از حادثه پلاسکو را تا پیش از اتمام تعطیلات نوروزی، تمام خواهد کرد.

ارایه گزارش ملی حادثه پلاسکو تا قبل از اتمام تعطیلات نوروز

سلامت نیوز: رییس هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو اعلام کرد که این هیات بررسی‌های خود از حادثه پلاسکو را تا پیش از اتمام تعطیلات نوروزی، تمام خواهد کرد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر محمدتقی احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان اتمام بررسی‌های هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو اظهار کرد:‌ این هیات به دستور رییس جمهوری تشکیل شده و ایشان در حکم خود تاکید کرده بودند که باید گزارش ملی از این حادثه ظرف مدت دو ماه تهیه و برای اطلاع عموم منتشر شود؛ بنابراین از آنجایی که ما در تاریخ یازدهم بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کردیم، مهلت مقرر دو ماهه نیز تا پیش از اتمام تعطیلات نوروزی به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه کمیته‌ها و اعضای هیات ویژه گزارش ملی حادثه پلاسکو در ایام نوروز نیز مشغول بررسی و فعالیت بودند، گفت:‌ اکثریت کار پیش رفته و ما امیدواریم که در مهلت مقرر گزارش ملی آماده شود.

رییس هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو با بیان اینکه نتایج این گزارش‌ها به رییس جمهوری تقدیم می‌شود، ادامه داد:‌ در صورتی که نیاز باشد این تیم می‌تواند بررسی‌های دیگر را نیز در فرصت بیشتر انجام دهد، اما تمام آنچه که به این تیم محول شده و در حکم رییس جمهوری نیز آمده بود، طی مدت دو ماه انجام شده است.

احمدی درباره زمان اعلام نتایج گزارش نیز گفت:‌ پس از ارائه گزارش به رییس جمهور درباره زمان آن نیز تصمیم‌گیری خواهد شد، اما از نظر بنده بهتر است بعد از تعطیلات نوروزی این گزارش منتشر شود و ما نظرات خود را در جلساتی با مسئولان ریاست جمهوری منعکس کرده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha