وزیر بهداشت گفت: بدون تردید اگر نگاه و حمایت رئیس جمهور از طرح تحول سلامت نبود، ما نمی توانستیم توفیق هایی را به دست آوریم.

توفیق طرح تحول سلامت مدیون حمایت رئیس جمهور است

سلامت نیوز: وزیر بهداشت گفت: بدون تردید اگر نگاه و حمایت رئیس جمهور از طرح تحول سلامت نبود، ما نمی توانستیم توفیق هایی را به دست آوریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سید حسن هاشمی در وصف ویژگی های شخصیتی رئیس جمهور، اظهارداشت: جدا از اینکه وزیر بهداشت دولت آقای روحانی هستم، ایشان رفیق بسیار خوبی برای من است، او مردی شجاع است که اهل ریا نیست و مردم و کشورش را بیشتراز هر چیزی که تصور کنید، دوست دارد.

وی افزود: دکتر روحانی مردی است که به اعتقاد من  قصد و نیت‌اش فقط و فقط خدمت است و اینکه درپیشگاه عدل الهی از انجام وظیفه‌ای شانه خالی نکرده باشد.

وزیر بهداشت ادامه داد: هیچ‌گاه لحظه‌ای و صحنه‌ای را ندیدم که ایشان برای خودشان یا برای شهرت و قدرت قدمی بردارند و تصمیمی بگیرند. من هرگز در رفتار ایشان ریا ندیدم و این سرمایه بزرگی برای هر انسانی است.

هاشمی افزود: ندیدم برای خوشایند یا خوش نیامدن کسی عملی انجام دهند. این امتیاز بزرگی است برای یک مسئول که کاری را انجام دهد که به آن باور قلبی داشته باشد و دکتر روحانی برای من از این جهت شخصیتی دوست داشتنی است و شجاعتش هم ناشی از همین ویژگی است. امیدوارم خداوند ایشان را حفظ کند و او را به آرزوهای خوبش برای ایران و اسلام برساند.

وی گفت: بدون تردید اگر نگاه و حمایت رئیس جمهور ازطرح تحول سلامت نبود، ما نمی توانستیم توفیق هایی را به دست آوریم و آرزو می کنم دردور بعد هم ایشان با رای مردم بتوانند راه را تا رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
    0 0
    توفیق؟! کدام توفیق؟! برای کی؟ پزشکان یا مردم؟!