مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از آغاز برنامه سلامت نوروزی تا کنون 16 هزار و 579 مرکز و مکان متخلف به مراجع قضایی معرفی و 4 هزار و 19 مرکز و مکان متخلف نیز تعطیل شده‌اند.

تعطیلی بیش از 4 هزار مرکز متخلف بهداشتی در ایام نوروز

سلامت نیوز: سید رضا غلامی، مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی به تعداد  829 هزار و 624 مورد بوده است.

وی تعداد بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها ،هتل ها و مراکز اقامتی را 212 هزار و 266 مورد عنوان کرد و گفت: تیم های بهداشت محیط همچنین تعداد 8 هزار و 656 مورد بازرسی بهداشت محیطی از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی داشته اند.

غلامی بازرسی بهداشت محیطی از سامانه های آبرسانی را به تعداد 43  هزار و 943 مورد عنوان کرد و گفت: بازرسی بهداشت محیطی با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان به تعداد 12876 مورد انجام شده است.

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ساماندهی و برخورد با دستفروشان مواد غذایی حساس دوره گرد را  16956 مورد بیان کرد و افزود: تا کنون 478 مرکز عضه قلیان تعطیل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha