سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

شهردار منطقه 7 از احداث دومین بوستان معلولین و سالمندان در باغ موزه قصر با هدف ارائه خدمات بهینه به این قشر خبر داد.

احداث دومین بوستان ویژه معلولین در تهران

سلامت نیوز:شهردار منطقه 7 از احداث دومین بوستان معلولین و سالمندان در باغ موزه قصر با هدف ارائه خدمات بهینه به این قشر خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آنا ، سعید طلوعی با اشاره به ضرورت مناسب سازی فضاهای عمومی جهت استفاده معلولین، گفت : این طرح با هدف ارائه خدمات بهینه به این قشر و بهره گیری آنان از تمامی امکانات و تامین آسایش و رفاه ، در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7،شهردار منطقه 7 تصریح کرد: نصب نیمکت ویژه معلولین، ست بدنسازی و ایجاد سرویس بهداشتی مناسب برای معلولین، ایجاد محل پارک خودرو و نصب دستک‌های رمپ از جمله اقداماتی است که در این بوستان به منظور رفاه حال معلولان انجام میشود.

وی با اشاره به مناسب سازی اولین بوستان ویژه معلولین و سالمندان منطقه در بوستان شهد نیاکی، عنوان کرد: تبدیل شهرداری تهران ازسازمانی خدماتی به یک نهاد اجتماعی، شعاری بود که در سال‌های اخیرنه تنها درحرف، بلکه دراقدام وعمل شهردار تهران اتفاق افتاده است و شهرداری تهران همواره نسبت به رفع مشکلات معلولان نگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اظهار امیدواری از بهبود روند خدمت رسانی به معلولان این منطقه گفت: از معاونان،مدیران و تمامی مسئولان منطقه انتظار دارم که از تمامی ظرفیت‌های شهرداری منطقه در جهت رفاه حال معلولان استفاده ‌شود و برهمین اساس مناسب‌سازی معابر جهت استفاده معلولان باید به گونه‌ای انجام شود که دسترسی به شریان‌های اصلی از در منازل آنان به سهولت انجام پذیرد و این عزیزان در استفاده از معابر منطقه کم تر دچار زحمت شوند.

وی در ادامه از کاشت 650 هزار گل شب بو و پیاز گل لاله در میادین، پارکها و فضای سبز منطقه همزمان با فرارسیدن فصل بهار خبر داد و تاکید کرد: 330 هزار گل شب بو و 320 هزار پیاز گل لاله در میادین، پارک‌ها و فضای سبز منطقه کاشته شده که به گل دهی رسیده و چشم انداز بسیار زیبایی را در سطح منطقه ایجاد کردهاند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور افزایش کیفیت فضای سبز، زیباسازی و ایجاد چشم انداز مناسب انجام شد، تصریح کرد: کاشت پیازهای لاله در رنگ بندی‌های متفاوت و زیبا در دستور کار منطقه قرار گرفت تا شهروندان همزمان با فرا رسیدن بهار شاهد شکفتن هزاران گل لاله باشند.

   


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha