دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

زنی که با سوء استفاده از اعتماد همسایه اش اقدام به برداشت غیر مجاز از حسابش می کرد،توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

خرید میلیونی شارژ از حساب همسایه بی سواد

سلامت نیوز: زنی که با سوء استفاده از اعتماد همسایه اش اقدام به برداشت غیر مجاز از حسابش می کرد،توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سرهنگ حسن محمدنژاد اعلام کرد: در پی شکایت فردی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا چنین اظهار داشت که شخص ناشناسی مبلغ یک میلیون تومان به صورت غیرمجاز از حسابم برداشت کرده است که  از آن بی اطلاع هستم، لذا تقاضای رسیدگی و پیگیری پرونده را دارم.

سرهنگ محمدنژاد گفت: در ادامه  رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت و طی بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهم یا متهمان از طریق رمز دوم کارت عابربانک اقدام به خرید شارژ تلفن همراه از حساب شاکی کرده است. در ادامه پس از انجام بررسی‌های فنی، متهم که یکی از همسایه‌های شاکی بود شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا مازندران عنوان داشت: کارشناسان پلیس فتا استان در ادامه با هماهنگی مقام قضائی متهم را به این پلیس احضار کردند.

وی پس از حضور در این پلیس و مشاهده ادله موجود به بزه انتسابی اقرار  و اظهار داشت؛ شاکی از همسایه های من است. به علت بی سوادی و عدم آگاهی، کارت عابر بانک خود را در اختیار من  قرار داده بود تا برای او  یکسری کارهای بانکی را انجام دهم و من با سوء استفاده از موقعیت به دست آمده، رمز کارت عابر بانکش را فعال کردم و در فرصت مناسب از حساب شاکی شارژ خریداری  می کردم.

سرهنگ محمدنژاد در خاتمه گفت: سرانجام با تکمیل  تحقیقات لازم از سوی کارشناسان این پلیس، پرونده به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha