یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 213696

با نزدیک شدن به زمان شروع امتحانات پایان ترم و با توجه به مطالعات اخیر درباره تاثیر گیاه رزماری در بهبود عملکرد حافظه، تمایل بسیاری از دانش‌آموزان در این انگلیس به استفاده از این گیاه به میزان چشمگیر افزایش یافته است.

تمایل دانش‌آموزان به استفاده از گیاه «شب امتحان»!

سلامت نیوز:با نزدیک شدن به زمان شروع امتحانات پایان ترم و با توجه به مطالعات اخیر درباره تاثیر گیاه رزماری در بهبود عملکرد حافظه، تمایل بسیاری از دانش‌آموزان در این انگلیس به استفاده از این گیاه به میزان چشمگیر افزایش یافته است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، کارکنان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در این کشور اعلام کرده‌اند که فروش این گیاه دارویی نسبت به همین دوره در سال قبل افزایش ۱۸۷ درصدی داشته است.

سخنگوی این فروشگاه زنجیره‌ای گفت: پس از انتشار نتیجه مطالعه‌ای در مورد تاثیر گیاه رزماری بر بهبود عملکرد حافظه، میزان تقاضا برای خرید آن افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

متخصصان دانشگاه "نورث آمبریا" در انگلیس در مطالعه انجام گرفته دریافتند قرار گرفتن در معرض گیاه رزماری می‌تواند قدرت حافظه را تقویت کند.

به گفته این متخصصان، دانش‌آموزانی که در فضاهای حاوی اسانس رزماری قرار می‌گیرند در تست‌های حافظه پنج تا هفت درصد عملکرد بهتری دارند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، این اولین بار نیست که تاثیر گیاه رزماری در بهبود قدرت حافظه مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha