مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی از عدم همکاری سازمان نظام پزشکی برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم به منظور برون سپاری سه خدمت عصا، عینک و سمعک بازنشستگان گلایه کرد و گفت: پیگیری های لازم را انجام می‌دهیم و امیدواریم هر چه سریعتر بتوانیم این سه خدمت را از طریق دفاتر پیشخوان دولت به بازنشستگان ارائه کنیم.

گلایه صندوق بازنشستگی از نظام پزشکی برای برون سپاری 3 خدمت

سلامت نیوز:مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی از عدم همکاری سازمان نظام پزشکی برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم به منظور برون سپاری سه خدمت عصا، عینک و سمعک بازنشستگان گلایه کرد و گفت: پیگیری های لازم را انجام می‌دهیم و امیدواریم هر چه سریعتر بتوانیم این سه خدمت را از طریق دفاتر پیشخوان دولت به بازنشستگان ارائه کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بهروز انتظاری با بیان اینکه سال گذشته ارائه چهار خدمت اعم از  چاپ حکم بازنشستگی، چاپ فیش حقوقی بازنشستگان و موظفین، پاسخ به استعلامات و صدور کارت منزلت برون سپاری و به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد اظهار کرد: میزان موفقیت و صرفه جویی برون سپاری این خدمات قابل توجه است.

وی افزود: به عنوان مثال تا سال گذشته حدود 40 هزار کارت منزلت برای بازنشستگان توسط دفاتر پیشخوان دولت صادر شد و هزینه دریافتی آن که قبلا حدود 25 هزار تومان بود به 4500 تومان کاهش یافت و مدت زمان انتظار برای دریافت آن از سه ماه به سه تا پنج دقیقه رسید.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری درباره زمان برون‌سپاری سه خدمت عصا، عینک و سمعک بازنشستگان به دفاتر پیشخوان دولت که قرار بود اواخر سال گذشته عملیاتی شود اظهار کرد: در حال حاضر بازنشستگان برای دریافت کمک هزینه عینک، عصا و سمعک باید به ادارات بازنشستگی مراجعه و مدارکی را ارائه دهند؛ چراکه قرار بود در مرحله دوم برون سپاری سه خدمت عصا، عینک و سمعک نیز به بیرون از صندوق واگذار شود و از چندماه گذشته به دنبال آماده سازی زیرساخت های لازم هستیم.

انتظاری افزود: در همین راستا نیازمند کمک و همکاری سازمان نظام پزشکی هستیم و علی رغم انجام مکاتبات و پیگیری های لازم هنوز پس از گذشت دو ماه مدیر مربوطه در سازمان نظام پزشکی پاسخی به ما نداده است و به همین خاطر اخیرا مجددا اقدام و موضوع را از طریق مراجع بالاتر در این سازمان پیگیری کردیم و امیدواریم سریعا به نتیجه برسد.

وی درباره اقدامی که باید سازمان نظام پزشکی انجام دهد گفت: جهت کنترل صحت اسناد نیاز داریم نظام پزشکی دسترسی به وبسایتی را برای ما فراهم کند که از طریق آن بتوانیم شماره نظام پزشکی درج شده بر روی نسخ بازنشستگان را  تطبیق دهیم و کنترل کنیم. مصر هستیم این اتفاق سریعا محقق شود زیرا برون سپاری این خدمات به کوتاه شدن زمان مراجعه و تسهیل در ارائه خدمات کمک می‌کند. 


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha