ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه مبارک رمضان تغییر کرد.

تغییر ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه رمضان

سلامت نیوز:ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه مبارک رمضان تغییر کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، ساعات کاری مراکز معاینه فنی به مناسبت ماه مبارک رمضان تغییر یافته و شهروندان می توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت آن به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

در حال حاضر به مراکز معاینه فنی شهر تهران در حدود ۳ هزار دستگاه خودرو مراجعه می کنند که با توجه به ظرفیت ایجاد شده در این مراکز و امکان پذیرش حداقل ۶ هزار دستگاه خودرو به صورت روزانه در مراکز ۱۳ گانه معاینه فنی شهر تهران مدت انتظار بصورت میانگین جهت اخذ معاینه فنی کمتر از نیم ساعت بوده و شهروندان می توانند بدون معطلی نسبت به اخذ معاینه فنی خودور خود اقدام کنند.

جهت به حداقل رسیدن مدت زمان معطلی در مراکز به شهروندان توصیه می شود قبل از مراجعه نسبت به بازدید، انجام سرویس های دوره ای و برطرف کردن ایرادات خودرو خود اقدام کرده تا در همان مرحله اول گواهی معاینه فنی را اخذ کنند و مجبور به مراجعات بعدی جهت آزمون های مجدد قسمت های معیوب نشوند. شهروندان جهت مطلع شدن از گردش کاری مراکز و آیتم هایی که در مراکز مورد کنترل قرار می گیرد می توانند به سایت ستاد معاینه فنی مراجعه کنند.

ضمناً جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان در ایام ماه رمضان در روزهای جمعه پنج مرکز بیهقی، نیایش، آبشناسان، دماوند و امام رضا(ع) فعال هستند.
              

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha