ساعت 2:45 دقیقه بامداد جمعه 5 خرداد، تیم‌های آتش‌نشانی با اطلاع از یک حریق گسترده، راهی خانه‌ای قدیمی در خیابان سبلان جنوبی شدند.

آتش سوزی عمدی یک خانه جان 2 جوان را گرفت/ حسادت بر سر دوستی با یک دختر، دلیل جنایت

سلامت نیوز: ساعت 2:45 دقیقه بامداد جمعه 5 خرداد، تیم‌های آتش‌نشانی با اطلاع از یک حریق گسترده، راهی خانه‌ای قدیمی در خیابان سبلان جنوبی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران،پس از اطفای حریق، آتش‌نشان‌ها پیکرهای دو مرد 30 و 40 ساله را پیدا کردند که در آتش سوخته بودند.

با کشف جسد دو مرد جوان موضوع به پلیس و بازپرس کشیک قتل پایتخت گزارش شد. بدین ترتیب تیم جنایی وارد محل حادثه شده و در بررسی‌های محلی دریافتند، سه مرد جوان ازمدتی قبل داخل خانه قدیمی که محل نگهداری ضایعات نیز بود، زندگی می‌کردند.

از آنجا که به نظرمی رسید حریق عمدی بوده است، تجسس‌ها دراین باره ادامه یافت تا اینکه مأموران پی بردند همزمان با آتش‌سوزی، زن و مرد جوانی موفق به فرار از میان شعله‌های آتش شده‌اند.

بدین ترتیب زن و مرد جوان شناسایی شده و تحت بازجویی قرار گرفتند. تا اینکه «مینا» مدعی شد که خانه را دوبرادر به نام‌های اردشیر و شهرام به آتش کشیده‌اند.

مینا درباره انگیزه آتش‌سوزی نیز گفت: «مدتی قبل با اردشیر آشنا شدم اما به خاطر اختلافاتی که با او پیدا کردم خیلی زود این رابطه تمام شد. بعد از آن با یکی از قربانیان این حادثه که ایمان نام داشت آشنا شدم و این آشنایی به نامزدی ما منجر شد. من با ایمان مشکلی نداشتم تا اینکه سر و کله اردشیر پیدا شد. او به سراغ ایمان آمد و به خاطر اینکه چرا با من نامزد کرده است باهم درگیر شدند.

درگیری و اختلاف بین آنها روز به روز بیشتر می‌شد و اردشیر سر همین موضوع از ایمان کینه به دل گرفت. در این مدت من به خانه ایمان رفت و آمد می‌کردم و اردشیر نیز در جریان ماجرا بود. شب حادثه اردشیر همراه برادرش به مقابل خانه ایمان آمد و برای انتقام و گرفتن زهر چشم، بطری آتشین بنزین را به داخل خانه پرتاب کردند. خانه آتش گرفت و هر کدام سعی کردیم راه فراری پیدا کنیم. اما در چشم برهم زدنی آتش شعله‌ور شد و ایمان و یکی از دوستانش داخل خانه گرفتار شده و من و دوست دیگر ایمان موفق به فرار شدیم.»

باتوجه به اظهارات زن جوان، اردشیر و برادرش به عنوان مظنونان پرونده بازداشت شده و تحت بازجویی قرارگرفتند. اما دو برادر منکراطلاع از آتش‌سوزی و حضور درآنجا شدند.باتوجه به اظهارات مظنونان پرونده، تحقیقات برای رازگشایی ازاین ماجرا ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha