دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 214375

همایش عالیرتبه سازمان ملل متحد در حمایت از اجرای آرمان 14 توسعه پایدار: "زندگی زیر آب: حفاظت و استفاده پایدار از اقیانوس‌ها، دریاها، و منابع دریایی برای توسعه پایدار" از 5 لغایت 9 ژوئن 2017 برابر با 15 لغایت 19 خرداد ماه جاری مصادف با روز جهانی اقیانوس ها، در مقر سازمان ملل متحد در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

اقیانوس های ما، آینده ما

سلامت نیوز:همایش عالیرتبه سازمان ملل متحد در حمایت از اجرای آرمان 14 توسعه پایدار: "زندگی زیر آب: حفاظت و استفاده پایدار از اقیانوس‌ها، دریاها، و منابع دریایی برای توسعه پایدار" از 5 لغایت 9 ژوئن 2017 برابر با 15 لغایت 19 خرداد ماه جاری مصادف با روز جهانی اقیانوس ها، در مقر سازمان ملل متحد در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، این همایش بین المللی با حمایت دولت های فیجی و سوئد برگزار می گردد.

هدف این کنفرانس ایجاد تغییری خواهد بود که موجب معکوس کردن روند کاهش سلامت اقیانوس ها به نفع مردم، سیاره و منزلت ما گردد. این همایش  بر راه حلی بر اساس  تعامل با همگان تمرکز خواهد کرد.

کنفرانس مزبور تلاش می نماید راه ها و ابزارهای نوین برای حمایت از آرمان 14 توسعه پایدار را مشخص کرده و بر اساس مشارکت های موفق موجود و برانگیختن مشارکت های  منسجم و مبتکرانه اجرای آرمان 14 را پیش ببرد. 

همچنین این نشست جهانی تلاش می کند تا تمامی ذینعان مربوطه شامل دولت ها، نظام ملل متحد، سایر سازمان های بین دولتی، نهاد های مالی بین المللی، سازمان های مردم نهاد، سازمان های جامعه مدنی، نهادی های دانشگاهی، جوامع علمی، بخش خصوصی، سازمان های بشر دوستانه و سایر نقش آفرینان را گردهم آورده تا ضمن ارزیابی چالش ها و فرصت ها ی مربوطه، همچنین اقدامات انجام شده، اجرای آرمان 14 را بررسی نمایند.

شرکت کنندگان در این سمینار جهانی تجربیات خود درسطوح ملی، منطقه ای وبین المللی را در زمینه اجرای آرمان 14 مبادله خواهند کرد. 


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha