سازمان نظام پرستاری همان گونه که در بیانیه اخیر خود عنوان کرده همواره بر اساس مشی 8 ساله خود صرفاً در راستای مطالبات صنفی و حرفه ای گام برداشته و به هیچ گروه یا جریانی اجازه سوء استفاده از مسائل پرستاری را نمی دهد.

سلامت نیوز: معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری گفت: گرچه پرستاران از اجرا نشدن دستورات رئیس جمهوری مبنی بر استخدام 23 هزار پرستار ناراضی هستند اما این مطالبات کاملاً صنفی و در چارچوب نظام است و به هیچ عنوان اجازه سوء استفاده سیاسی از این اعتراضات را نمی‌دهیم.
   
 احمد نجاتیان در گفت و گو با خبرنگار نظام پرستاری افزود: سازمان نظام پرستاری همان گونه که در بیانیه اخیر خود عنوان کرده همواره بر اساس مشی 8 ساله خود صرفاً در راستای مطالبات صنفی و حرفه ای گام برداشته و به هیچ گروه یا جریانی اجازه سوء استفاده از مسائل پرستاری را نمی دهد.

 وی تأکید کرد: اصول اصلی و حاکم بر سازمان نظام پرستاری از 8 سال پیش تاکنون تبعیت کامل از ارزش‌های انقلاب و نظام و حرکت در چارچوب منافع کلی نظام و قوانین و مقرارت حاکم بر کشور بوده است و از این پس نیز همین شیوه را در پیش می گیرد.

نجاتیان اضافه کرد: اعتراضات جامعه پرستاری و سامان نظام پرستاری به نمایندگی از این جامعه همه در چارچوب اختلافات درون حاکمیت است و به هیچ فرد و جریانی اجازه دخالت در امور صنفی پرستاران و بهره‌برداری جناحی و سیاسی را نمی‌دهیم و پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور نیز نسبت به این نوع دخالت‌ها باید کاملاً هوشیار باشند و اجازه ندهند فرصت طلبان فضای بیمارستان‌ها را آلوده کنند.

وی افزود: در صورت پیگیری نشدن این مطالبات حتی اگر زمانی نیاز به انجام اقدامات و تحرکات دیگر در جامعه پرستاری بود حتماً مجوز آن را از طریق مراجع قانونی اخذ و مطالبات قانونی را پیگیری می‌کنیم.

معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان نظام پرستاری خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی نظام پرستاری تمام مواضع سازمان درباره نحوه پیگیری مطالبات پرستاران فقط از سوی رئیس کل، رئیس شورای عالی و واحد روابط عمومی سازمان منعکس می شود و هر گونه اظهار نظر خارج از این چارچوب مواضع شخصی افراد تلقی می شود که سازمان نظام پرستاری مسئولیتی در قبال آن نمی پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha