رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران برگزاری نشست مسئولان شهرداری با وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکل بروز مگس های سفید خبر داد.

طغیان مگس های سفید در پایتخت/نشست با مسولان جهاد کشاورزی برای حل مشکل

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران برگزاری نشست مسئولان شهرداری با وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکل بروز مگس های سفید خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، رحمت اله حافظی در گفت و گو با پانا، با اشاره به وضعیت طغیان مگس های سفید در شهر تهران در تابستان سال جاری اظهارداشت: در سال جاری اقداماتی برای مقابله با هجوم مگس های سفید انجام شده است. سازمان بوستان ها و فضای سبز بعد از سه سال از بروز این پدیده نشستی را با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و مراکز تحقیقاتی این وزارتخانه برگزار کرده است.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران افزود: انتظار داریم حاصل جلسه مذکور بتواند مشکلات ناشی از بروز مگس های سفید را حل کند. مسئولان بعد از سه سال پذیرفتند مشکل مگس های سفید را حل کنند چون تا قبل از آن موضوع بین شهرداری، محیط زیست و وزارت جهاد کشاورزی پاسکاری می شد و هر یک از این نهادها برای حل مشکل سلب مسئولیت می کردند.

وی اضافه کرد: استمرار هجوم مگس های سفید در شهر تهران و این تهدید زیست محیطی در سال های اخیر باعث شد تا مسئولان تصمیم بگیرند برای حل مشکل برنامه ریزی کنند که امیدواریم تابستان سال جاری آسیب کمتری داشته باشیم و تدبیر مسئولان منجر به حل مشکل شود.

حدود چهارسال است که مگس های سفید یا همان عسلک و سفید بالک ها مهمان پایتخت شده ‌اند و با اینکه با اقدامات زیادی در راستای مهار این مگس ها انجام شده است اما همچنان با گرم شدن هوا دوباره عرصه را بر مردم تنگ می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha