رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی در توضیح آخرین وضعیت پرونده علیرضا صلحی، پزشک تبریزی گفت: تعیین وقت دادگاه برای این پرونده صادر شده است و به زودی وضعیت پرونده وی مشخص خواهد شد.

تعیین وقت دادگاه برای علیرضا صلحی، پزشک تبریزی

سلامت نیوز: رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی در توضیح آخرین وضعیت پرونده علیرضا صلحی، پزشک تبریزی گفت: تعیین وقت دادگاه برای این پرونده صادر شده است و به زودی وضعیت پرونده وی مشخص خواهد شد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از فارس ، حجت الاسلام و المسلمین حکمت علی مظفری درباره آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی، افزود: با توجه به صدور کیفرخواست برای پزشک تبریزی، وقت دادگاه مشخص شده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از صدور کیفر خواست پرونده پزشک معروف توسط دادسرا به صورت همه جانبه مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: به دلیل ازدحام پرونده ها از جزئیات جدید پرونده این پزشک اطلاع دقیق ندارم، اما در حال حاضر وقت دادگاه برای او صادر شده است.پس از صدور کیفر خواست برای این پزشک از سوی دادسرا و طی مراحل قانونی پرونده در دادگاه در حال بررسی است.

رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه همه پرونده های دادگاه دارای اهمیت و حساسیت هستند، عنوان کرد: این پرونده نیز همانند سایر پرونده ها با بررسی شواهد و مستندات روند خود را پیش گرفته و بعد از تشکیل دادگاه در تاریخ تعیین شده و گذراندن مراحل قانونی حکم قطعی به زودی صادر خواهد شد.

مظفری یادآور شد: پس بررسی دقیق همه پرونده ها و به خصوص پرونده این پزشک تبریزی، جای اما و اگر برای هیچ کس باقی نخواهد ماند.

بیستم مهر ماه سال‌ گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت دو عضو خانواده یکی از پزشکان تبریزی در رسانه‌ها منتشر شد که پزشک مدعی شده بود فردی چند غذای نذری در اختیار آنها قرار داده و اعضای خانوادهاش با مصرف این غذا دچار مسمومیت شده و  راهی بیمارستان شده‌اند  که در نهایت همسر و مادربزرگ این پزشک فوت می‌شوند. در بررسی های صورت گرفته پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت و ۱۰ آبان ماه قاضی موسی خلیل‌الهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌شرقی جرئیاتی جدید از پرونده فوت دو عضو خانواده این پزشک را تشریح کرد.

قاضی موسی خلیل‌الهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌شرقی نیز از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: براساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم "فسفین" بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.

پزشک تبریزی با طرح این ادعا که  غذاها را از یکی از رستوران‌های تبریز تهیه کرده است، پرونده را وارد مرحله جدیدی کرد و تحقیقات کارآگاه‌ها و بازپرس پرونده حکایت از آن داشت که بحث موضوع غذای نذری نمی‌تواند مطرح شود.

 در جریان تحقیقات محل این غذاخوری شناسایی و با بررسی محتوای دوربین‌های حاضر در محل، نحوه خرید غذا مشخص شده است. در ادامه پزشک نیز تائید کرد که اصلاً بحث غذای نذری در کار نبوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha