جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 215138

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی هلال احمر از اعزام نخستین گروه پزشکی به عتبات خبر داد و گفت: مراکز درمانی هلال احمر ایران به‌صورت ۲۴ساعته آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران عتبات هستند.

اعزام پزشکان ایران به عتبات

سلامت نیوزمعاون عتبات عالیات مرکز پزشکی هلال احمر از اعزام نخستین گروه پزشکی به عتبات خبر داد و گفت: مراکز درمانی هلال احمر ایران به‌صورت ۲۴ساعته آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران عتبات هستند.

به گزارش تسنیم، علی حیدری با اعلام تاریخ اعزام نخستین گروه پزشکی به عتبات اظهار داشت: صبح دیروز و در راستای برنامه‌های ماهانه اعزام گروه‌های پزشکی به عتبات عالیات یک گروه 37نفره عازم  عراق شدند.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی هلال احمر در خصوص ترکیب این گروه نیز اظهار داشت: پزشک عمومی خانم و آقا، پرستار خانم، کارشناس بهداشت محیط و کارشناس آزمایشگاه، ترکیب این تیم هستند که به‌مدت یک ماه خدمات بهداشتی و درمانی را به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) ارائه خواهند کرد.

وی در خصوص نظارت‌های بهداشتی کارشناسان بهداشت این مرکز گفت: تیم بهداشتی اعزامی را مکلف کردیم که با دقت و وسواس خاصی تمامی مراکز اقامتی زائرین را پایش کرده و نظارت دقیق و مستمری بر نحوه طبخ و توزیع غذا و نیز رعایت مسائل بهداشتی در هتل‌های عراق داشته باشند تا زائرین ایرانی با خاطری آسوده در مدت حضور خود تنها و تنها به زیارت و بهره‌مندی معنوی بیندیشند.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی هلال احمر ابراز امیدواری کرد: با اینکه مراکز درمانی ما به‌صورت 24ساعته آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان سرور و سالار شهیدان هستند، امید آن داریم تا زائرین ایرانی همواره در صحت و سلامت بوده و کمترین مراجعه را به این مراکز داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha