رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: پرستاران با لباس فرم جدید در بیمارستان ها خدمات می دهند.

لباس فرم پرستاران در بیمارستانهای زاهدان تغییر کرد

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: پرستاران با لباس فرم جدید در بیمارستان ها خدمات می دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شبستان، محمود رضا میری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امروز (20 خرداد) در مراسم رونمایی از طرح پوشش حجاب برتر در واحدها و مراکز درمانی بیان داشت: رسالت دانشگاه آموزش حرفه ای و همگانی است؛ به برکت اساتید در این زمینه ها در طول این سالها اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه حجم وسیعی از خدمات بهداشتی و درمانی در زاهدان در سه سال گذشته انجام شد، افزود: خدمات طرح تحول سلامت در استانهای محروم آنقدر واضح و آشکار که برای بیماران قابل لمس بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه شخص وزیر بهداشت و درمان برنامه های محرومیت زدایی را دنبال می کند، تصریح کرد: پیگیری ها و راهنمایی شخص وزیر در امور خدماتی و بهداشتی کارساز بود. 

 

میری خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی سبب نشد که از اقدامات فرهنگی دور بمانیم و در حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اقدامات فرهنگی به حد قابل قبول انجام شده است.

 

وی افزود: شورای فرهنگی دانشگاه به صورت منظم برگزار می شود و این جای خوشحالی است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان داشت: مدتی که در مراکز درمانی چادر به عنوان حجاب برتر مطرح بود تا اینکه جلساتی را با مشاوران جوان از تشکل ها برنامه ریزی و پیشهاداتی رسید.

 

میری ادامه داد: شورای فرهنگی و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با مطالعاتی که داشتن بر روی طرح پوشش حجاب برتر در واحدها و مراکز درمانی آن را تائید که از امروز رسماً در مراکز درمانی اجرایی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سجاد ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    0 0
    سلام من خودم يك پرستار هستم و كاستي ها و مشكلات بسياري ك گريبان گير مردم در مراكز درماني دولتي وجود دارد را از نزديك لمس ميكنم من فكر نميكنم با تغيير لباس پرستاري روندي در كمتر شدن اين مشكلات به وجود بياد و به نفع مردم عزيزمون باشه لطفا بجاي هزينه مالي و زمان در اجراي اين كاربه مشكلات بيماران قدري به مشكلاتبيماران رسيدگي بفرماييد