شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 215211

مدیر مرکز مردم نهاد خط زندگی گفت: خدمات مختلف به یکصد هزار سالمند از طریق خط تلفن 4327 انجام شده است.

خدمت به 100 هزار سالمند با خط زندگی

سلامت نیوز : مدیر مرکز مردم نهاد خط زندگی گفت: خدمات مختلف به یکصد هزار سالمند از طریق خط تلفن 4327 انجام شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا از مرکز خط زندگی ، امید بهشتی با اشاره به فعالیت دو ساله این مرکز درتهران افزود: این خدمات ، شامل خدمات درمانی ، رفاهی ، تغذیه و نگهداری از سالمندان است.


وی با اشاره به این که فعالیت این مرکز به صورت ملی در حوزه سالمندان است، افزود: خدمات این سامانه تا پایان امسال در 13 استان قابل ارایه است .
مدیر مرکز خط زندگی گفت: این سامانه معرفی، هماهنگی با مراکز خدماتی و تخصصی و همچنین نظارت بر عملکرد خدمات را بصورت رایگان برای سالمندان انجام می دهد و صاحبان مشاغل و مراکز تخصصی و خدماتی طرف قرارداد با خط زندگی، موظف به ارایه خدمات با تخفیف ویژه به سالمندان هستند.


وی نظارت، بررسی ارائه خدمات، کارشناسی، نظرسنجی و ارزیابی به هنگام را از جمله وظایف مرکز خط زندگی برشمرد و افزود: کارشناسان خط زندگی همواره از زمان ارائه خدمت تا پایان آن در کنار سالمندان هستند.


مدیر مرکز خط زندگی با اشاره به توسعه کارآفرینی، اشتغال زائی و حمایت از مراکز خدماتی کوچک و متوسط در توسعه همکاری با این مرکز گفت: این مرکز آمادگی همکاری با مراکز تخصصی و خدماتی، نهادها، محقق‌ها و خیران فعال و خوش نام در حوزه سالمندی را دارد.
مرکز خط زندگی در دو سال گذشته در حوزه خدمت رسانی به سالمندان در تهران فعال بوده؛ ضمن اینکه امسال در استان های خراسان رضوی، زنجان، آذربایجان شرقی، اردبیل و فارس نیز راه اندازی شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha