کارشناس سازمان هواشناسی گفت: عصر امروز در 11 استان شاهد وزش باد خواهیم بود.

بارش باران در شمال و شمالغرب کشور/ وزش باد در 11 استان

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی گفت: عصر امروز در 11 استان شاهد وزش باد خواهیم بود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی با بیان اینکه جهت جریانات هوا در استان‌های ساحلی خزر، شمالی شده است گفت: همین امر باعث شده بارش‌های پراکنده در بخش‌های شمال غربی همچون مناطق شمالی آذربایجان شرقی، استان اردبیل و استان‌های ساحلی خزر همچون گیلان، مازندران و گلستان را پیش رو داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دراین مدت از میزان دمای هوا در این مناطق نیز کاسته می‌شود و به تدریج برای بخش‌های شمالی خراسان شمالی، خراسان رضوی بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌کنیم.

این کارشناس هواشناسی دمای صبح امروز اردبیل را ۱۰ درجه خنک‌تر از روز قبل اعلام کرد و گفت: در دامنه‌های جنوبی البرز، شهر کرج نیز نسبت به روز گذشته ۱۲ درجه هوا خنک‌تر بود.

گودرزی ادامه داد: پدیده بیشتر دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و بخش هایی از استان‌های قم، مرکزی، همدان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و حتی استان‌های ایلام و خوزستان وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی برای امروز دریای خزر را مواج و متلاطم پیش بینی کرد و گفت: همین شرایط را از بعد از ظهر امروز تا بعد از ظهر فردا برای خلیج فارس انتظار داریم.

گودرزی افزود: در جنوب سیستان و بلوچستان نیز جریانات مرطوب جنوبی شرایط را برای رگبار و رعد و برق در بعد از ظهر امروز و بعد از ظهر فردا مهیا می‌کند.

این کارشناس هواشناسی بیشینه دمای امروز تهران را ۳۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha