اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با همکاری سندیکای صاحبان صنایع داورهای انسانی ایران و در حاشیه نمایشگاه بین المللی ایران فارما و نمایشگاه کتب علوم پزشکی- دانشگاهی از 21 الی 23 شهریورماه « اولین نمایشگاه رسانه های سلامت محور ایران» را برگزار می کند.

اولین نمایشگاه رسانه های سلامت محور ایران برگزار می شود

سلامت نیوز: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با همکاری سندیکای صاحبان صنایع داورهای انسانی ایران و در حاشیه نمایشگاه بین المللی ایران فارما و نمایشگاه کتب علوم پزشکی- دانشگاهی از 21 الی 23 شهریورماه « اولین نمایشگاه رسانه های سلامت محور ایران» را برگزار می کند.


به گزارش سلامت نیوز، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای رسانه های حوزه سلامت و پزشکی برای تعامل با صاحبان صنایع و فعالان بزرگ دارویی و پزشکی کشور است. همچنین این نمایشگاه فرصت ارتباط مستقیم با فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های پزشکی، داروسازی و سایر رشته های این حوزه را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

برگزاری دومین نمایشگاه کتب تخصصی علوم پزشکی- دانشگاهی

دومین نمایشگاه کتب تخصصی علوم پزشکی- دانشگاهی نیز از 21 الی 23 شهریور ماه همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی ایران فارما از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با همکاری سندیکای صاحبان صنایع داورهای انسانی ایران برگزار می شود.

این نمایشگاه با توجه به همزمانی با بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی، می تواند فرصت مناسبی برای ناشران علوم پزشکی- دانشگاهی برای تعامل بیشتر با دانشجویان ، اساتید و دانشگاه ها باشد.


بدین وسیله از تمامی مدیران مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی با زمینه های سلامتی و پزشکی و پیراپزشکی که مایل به شرکت در « اولین نمایشگاه رسانه های سلامت محور ایران» هستند دعوت به عمل می آید تا با ارسال پیام به آدرس ایمیل Shtehran.tehran@farhangmail.ir  تا تاریخ ۹۶/۴/۱۵ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


 همچنین تمامی ناشران کتب تخصصی در  زمینه های پزشکی ، پیراپزشکی و علوم دارویی که مایل به شرکت در « دومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی- دانشگاهی» هستند، می توانند با ارسال پیام به آدرس ایمیل Shtehran.tehran@farhangmail.ir  تا تاریخ 15/4/96 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 021-88841246 دبیرخانه نمایشگاه- تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha