چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 216239

با هدف بررسی وقوع پدیده انتشار بوی نا مطبوع در شهر خاش برای چند بار نشست ستاد مدیریت بحران در دفتر فرماندار برگزار شد.

عامل اصلی انتشار بوی نامطبوع در خاش

سلامت نیوز:با هدف بررسی وقوع پدیده انتشار بوی نا مطبوع در شهر خاش برای چند بار نشست ستاد مدیریت بحران در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، تیم های مختلفی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گروه زمین شناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان و کارشناسان محیط زیست برای بررسی دلیل این حادثه به محل اعزام شدند.

مسئولان با حضور میدانی و مراجعه به تفتان و نیز واحدهای صنعتی و خدماتی مانند کارخانه قیر و تولیدی ایزوگام و کشتارگاه طیور کار بررسی وقوع این پدیده را برای کشف علت و حقیقت ماجرا انجام داده اند که پس از بررسی ها مشخص شد عامل اصلی آلودگی زیست محیطی در این شهر کارخانه تولید قیر است.

فرماندار شهرستان خاش نیز گفت: از لحظات اولیه صبح دیروز کارشناسان محیط زیست و زمین شناسی، امدادی، بهداشت و پزشکان در منطقه حاضر شدند و کار بررسی مشکلات را بر عهده داشتند.

چاکرزهی ادامه داد: دستگاه سنجش آلودگی هوا نیز از سوی محیط زیست در منطقه مستقر شده و کارشناسان این دستگاه با قوت در صحنه حاضر شدند.

وی بیان کرد: چند اکیپ اعزامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با امکانات و تجهیزات لازم و چندین دستگاه آمبولانس در خاش مشغول فعالیت بوده و اوضاع را کنترل کردند. خوشبختانه شرایط در حال حاضر در شهر خاش عادی است و اثری نیز از این بو نیست.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha