چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

مرد شرور که قصد ربودن پسر ۱۲ساله را داشت، تصور نمی‌کرد که در جدال با او مغلوب شود.

فرار زیرکانه پسر ۱۲ ساله از دست شرور خطرناک

سلامت نیوز: مرد شرور که قصد ربودن پسر ۱۲ساله را داشت، تصور نمی‌کرد که در جدال با او مغلوب شود.

به گزارش سلامت نیوز، چند روز پیش پسر12ساله‌ای هراسان خود را به خانه‌شان در شرق تهران رساند و به پدرش گفت كه یكی از اشرار محل به نام هادی قصد ربودن وی را داشته است. پس از آن پدر و پسر راهی كلانتری شدند و به طرح شكایت پرداختند.

پسر نوجوان به مأموران گفت: در خیابان مشغول بازی بودم كه هادی به سمت من آمد. همه اهل محل به‌شدت از او وحشت دارند و وقتی نزدیكم رسید، چاقویی زیر گلویم گذاشت و با تهدید قصد ربودنم را داشت. با وجود اینكه خیلی ترسیده بودم اما در یك لحظه جاخالی دادم و ضربه‌ای به زیر شكمش زدم كه از حال رفت و موفق به فرار شدم.

پس از شكایت این پسر12ساله، پرونده پیش روی قاضی سهرابی، بازپرس دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و با دستور وی، كارآگاهان راهی پاتوق شرور خطرناك شدند و او را دستگیر كردند. همزمان با دستگیری وی، صاحب سوپرماركتی در آن حوالی نیز به دادسرای جنایی تهران رفت و از شرور مسلح به اتهام سرقت شكایت كرد. او گفت: هادی شبانه به مغازه‌ام حمله كرد و با تهدید چاقو پول‌هایم را دزدید اما من در همه این مدت می‌ترسیدم شكایت كنم تا اینكه فهمیدم دستگیر شده است.

متهم كه كلكسیونی از جرایم را در كارنامه‌اش دارد و بارها به زندان رفته است در بازجویی‌ها اقرار كرد كه برای اجرای نقشه شیطانی قصد ربودن پسربچه را داشته است اما در نقشه خود ناكام مانده است. وی حتی به سرقت از مغازه دار محل اقرار كرد و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha