مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت‌ها و ایام خاص وزارت بهداشت با اشاره به اجرای برنامه سلامت رمضان در این ایام، تعداد مراکز متخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضایی را ۳ هزار و ۸۷۸ مورد بیان کرد و گفت: در راستای این برنامه، بیش از ۳۰۰ تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم شدند.

ارجاع ۳۷۰۰ مرکز متخلف بهداشتی به مراجع قضایی در ماه رمضان/معدوم‌سازی ۳۰۰ تن موادغذایی فاسد

سلامت نیوز:مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت‌ها و ایام خاص وزارت بهداشت با اشاره به اجرای برنامه سلامت رمضان در این ایام، تعداد مراکز متخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضایی را ۳ هزار و ۸۷۸ مورد بیان کرد و گفت: در راستای این برنامه، بیش از ۳۰۰ تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وب‌دا، مهندس غلامی تعداد بازدید از مراکز تهیه و توزیع زولبیا و شیرینی سنتی از ابتدای ماه مبارک رمضان در راستای برنامه سلامت رمضان تا امروز ۳۱ خرداد را ۴۸ هزار و ۷۸۲ مورد بیان کرد و گفت: ۱۵ هزار و ۸۹۰ بازدید از مراکز تهیه آش و حلیم و ۳۰۳ هزار و ۷۰۳ مورد بازدید از سایر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی حساس صورت گرفته است.

مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت‌ها و ایام خاص وزارت بهداشت ضمن اشاره به ۳۶۸ هزار و ۳۷۵ مورد کل بازدید در برنامه سلامت رمضان، افزود:  ۶۴ هزار و ۹۴۲ مورد سنجش عوامل محیطی و کهنگی روغن، نمک و اسیدیته و آلودگی سطوح با تجهیزات پرتابل انجام شده است.

 غلامی با بیان این که ۲۶۳ هزار و ۷۷۸ مورد سنجش کلر آزاد باقیمانده آب در راستای این برنامه صورت گرفته است، افزود: ۲۳ هزار و ۵۴۷ مورد نمونه‌برداری میکروبی آب، ۱۳ هزار و ۴۸۱ مورد نمونه‌برداری مواد غذایی از سطح عرضه و ۳۰۳ هزار و ۳۶۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی، کشف و معدوم شده است.

مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت‌ها و ایام خاص وزارت بهداشت، تعداد مراکز متخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضایی را ۳ هزار و ۸۷۸ مورد بیان کرد و افزود: هزار و ۶۲۹ مرکز  متخلف بهداشتی تعطیل شده است و ۲ هزار و ۹۱۱  بازدید مشترک با تعزیرات، صنعت و معدن و اتاق اصناف و نیروی انتظامی و دامپزشکی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha