درمانگاه خودکار خودران با هدف کمک به درمانگاه‌ها در درمان بیماران و دسترسی سریع به اطلاعات بیمار در سیاتل طراحی شد.

ویزیت بیماران در خیابان با درمانگاه هوشمند خودران

سلامت نیوز:درمانگاه خودکار خودران با هدف کمک به درمانگاه‌ها در درمان بیماران و دسترسی سریع به اطلاعات بیمار در سیاتل طراحی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، بیماران با مراجعه به درمانگاه خودران مورد مشاوره پزشکی قرار گرفته و در صورت نیاز به اتاق فوریت‌های پزشکی منتقل خواهند شد. این درمانگاه دارای تجهیزات تصویربرداری، ترموگرافی و آنالیز تنفس است.

به گزارش ساینس ،24در این درمانگاه وزن، شاخص توده بدنی، ریه‌ها، قلب و به طور کلی وضعیت عمومی بدن مورد بررسی قرار می‌گیرد و مجهز به مشاوره مجازی نیز است.

درمانگاه خودران توسط شرکت Artefact در سیاتل و با هدف کمک به درمانگاه‌ها در درمان بیماران و غلبه بر مشکلاتی همچون عدم ارتباط با اطلاعات بیمار طراحی شده است.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این درمانگاه منابع اطلاعاتی مستقل در مورد بیماران و پرونده‌های پزشکی بیمار است که به صورت خودکار و بر روی گوشی هوشمند فرد موجود است.

اطلاعات فردی ارسال شده نیز از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند ثبت می‌شود.

با این روش در وقت صرفه‌جویی شده و بیماران به راحتی تحت مشاوره پرشکی قرار گرفته و درمان‌های لازم و ضروری در مورد آنها انجام خواهد شد. همچنین بیماران همیشه اطلاعات سلامت خود را همراه دارند و فاصله بین پزشک و بیمار به سادگی رفع خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha