سه‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

پلیس: جمعه از سفر برنگردید

سلامت نیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسافران خواست که بازگشت‌شان از سفر را به روز جمعه موکول نکنند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بهترین زمان بازگشت مسافران تابستانی از سفر اظهار کرد: همزمان با روزهای پایانی ماه‌ مبارک رمضان طرح تابستانی پلیس و دستگاه‌های امدادی در جاده‌های سراسر کشور آغاز شد و از اولین روز تیرماه ماموران پلیس راهور با حضور در جاده‌های سراسر کشور اقدامات خود برای افزایش ایمنی سفرهای تابستانی را تشدید کردند.

وی با بیان اینکه موج نخست مسافرت‌های تابستانی نیز همزمان با تعطیلات عید فطر آغاز شد، گفت: اوج این سفرها از ظهر روز دوشنبه و پس از اقامه نماز عید فطر آغاز شد و از فردا نیز شاهد بازگشت از سفرها خواهیم بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها، روز جمعه شاهد اوج ترافیک در بازگشت از سفرها هستیم، اظهار کرد: به همین دلیل به مسافران توصیه می‌کنیم تا حد امکان زمان بازگشت خود از سفر را به جمعه موکول نکرده و روز پنجشنبه یا شنبه را برای بازگشت از سفر انتخاب کنند.

رحمانی همچنین از مسافران خواست که از طریق تماس با شماره تلفن 88255555 از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مطلع شده و در صورت نیاز به امدادرسانی به حوادث احتمالی نیز با همین شماره تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha