رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران زمان اعلام لیست نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده هفتمین انتخابات نظام پزشکی و همچنین موعد آغاز تبلیغات آنان را توضیح داد.

۱۸۸تن کاندیدای انتخابات نظام پزشکی در تهران

سلامت نیوز:رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران زمان اعلام لیست نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده هفتمین انتخابات نظام پزشکی و همچنین موعد آغاز تبلیغات آنان را توضیح داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر علی جعفریان ، با بیان اینکه تاکنون ۱۳۷ نفر پزشک، ۱۲ نفر دندانپزشک، ۷ نفر از رشته علوم آزمایشگاهی، ۱۵ نفر داروساز و ۱۷ نفر دارای لیسانس پروانه‌دار در انتخابات نظام پزشکی در تهران ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: بررسی صلاحیت‌ها در سطح هیات نظارت تهران انجام شد و به اعتراضات رسیدگی و نتایج به هیات نظارت مرکزی ابلاغ شد.

وی افزود: از یازدهم تا پانزدهم تیرماه صلاحیت‌ها در هیات نظارت مرکزی بررسی می‌شوند و زمان اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت‌شده ۱۸ تیرماه خواهد بود و از آن زمان کاندیداها می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: یعنی مدت زمان تبلیغات از روز ۱۹ تا ۲۹ تیرماه است و از روز قبل انتخابات، انجام هر گونه تبلیغی از سوی کاندیداها ممنوع است.

جعفریان درباره برخی اظهارات مبنی بر تبلیغات زودهنگام از سوی برخی کاندیداها قبل از اعلام اسامی تایید صلاحیت‌ها گفت: چنین کاری تخلف است و اگر موردی باشد باید با آن برخورد شود؛ چراکه تا قبل از اینکه هیات نظارت، کاندیدای اعلام صلاحیت شده را تایید کند، هیچ‌کس به عنوان کاندیدا شناخته نمی‌شود و در نتیجه تبلیغات پیش از این موعد ممنوع است. البته مرجع رسیدگی به این تخلفات، هیات نظارت شهرستان است و اگر گزارشی در این مورد اعلام شود، هیات نظارت به آن رسیدگی می‌کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha