مجید و مینا در بی‌تاک با هم آشنا شدند اما ۳‌ ماه بعد کار به شکایت کشید و پای آنها در دادسرای جنایی تهران باز شد.

۲ روایت عجیب از عاقبت شوم یک دوستی اینترنتی

سلامت نیوز:  مجید و مینا در بی‌تاک با هم آشنا شدند اما ۳‌ ماه بعد کار به شکایت کشید و پای آنها در دادسرای جنایی تهران باز شد.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، نخستین شكایت را مینا علیه مجید به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت مطرح كرد اما مرد میانسال پس از دستگیری روایت دیگری را بازگو كرده و مدعی شده كه سناریوی مینا ساختگی و كذب است. ماجرا از این قرار است كه هفتم اردیبهشت‌ماه امسال دختر 30ساله‌ای به اداره پلیس رفت و به مأموران گفت: مردی به نام مجید مرا ربوده و با تهدید به قتل، نقشه شیطانی‌اش را اجرا كرد.

وی ادامه داد: حدود 3‌ماه قبل یكی از دوستانم مرا عضو گروهی در بی‌تاك كرد. در آنجا مردی حدودا 45ساله به نام مجید عضو گروه بود كه گاهی پیام و متن‌های عرفانی به اشتراك می‌گذاشت. مدتی بعد او برایم پیامی فرستاد و گفت عكس پروفایل مرا دیده و از من خوشش آمده است.

او اصرار داشت كه یكدیگر را ملاقات كنیم اما من زیر بار نمی‌رفتم. تا اینكه دیروز برای خرید طلا به منطقه رباط كریم رفتم. پس از خرید طلا، وقتی به نزدیكی خانه رسیدم و پشت چراغ قرمز بودم ناگهان مجید در ماشین پژوی مرا باز كرد و در صندلی عقب نشست. خیلی ترسیده بودم می‌خواستم فریاد بزنم كه ناگهان او چاقویی زیرگلویم گذاشت و گفت اگر حركت نكنم مرا به قتل می‌رساند. وی ادامه داد: هوا كاملا تاریك شده بود و من از ترس جانم ناچار شدم هرچه او می‌گوید را انجام دهم. مجید از من خواست تا به سمت بیابان‌های اتوبان آزادگان بروم. هرچه التماس و خواهش كردم فایده‌ای نداشت.

او به‌شدت مرا كتك زد و مجبورم كرد رانندگی كنم. وقتی به محلی خلوت رسیدیم، با تهدید از من خواست توقف كنم. پس از آن با انبر تمام النگوهایی كه چند ساعت قبل‌تر از طلافروشی خریده بودم را قیچی كرد و داخل كیفش گذاشت. سپس درها را قفل كرده و مرا داخل ماشین حبس كرد كه در یك لحظه توانستم قفل در را باز و فرار كنم اما مجید با چاقو به‌دنبال من دوید. من با تكان دادن دست از خودروهای عبوری كمك خواستم اما چون دیروقت بود كسی مرا ندید.

در نهایت مجید به من رسید و كشان كشان مرا به سمت خودرو برد. دختر جوان ادامه داد: مجید مرا به داخل ماشین انداخت و با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد. او از صحنه آزار و اذیت من فیلم گرفت و تهدید كرد كه اگر شكایت كنم فیلم‌ها را در فضای مجازی و گروه‌ها پخش كرده و آبرویم را می‌برد. پس از 3ساعت كه گروگان او بودم، در نهایت مجید با تهدید از من خواست تا پشت فرمان بنشینم و به سمت تهران برگردم. وقتی به تهران رسیدیم پیاده شد و من هم به خانه برگشتم. اما تا صبح با خود كلنجار رفتم و در نهایت تصمیم به شكایت گرفتم.

    روایتی دیگر

با اعلام شكایت این دختر جوان، پرونده‌ای تشكیل شد و پیش روی قاضی مرشدلو بازپرس دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. با دستور وی، گروهی از كارآگاهان تحقیقات خود را در این پرونده آغاز كردند و طولی نكشید كه مجید مرد 45ساله بازداشت شد. او وقتی پیش روی قاضی پرونده قرار گرفت روایت دیگری را مطرح كرد و گفت: تمام گفته‌های مینا علیه من دروغ است و روایتی كه مطرح كرده، تنها یك داستان خیالی بوده است.

وی موضوع را اینطور تعریف كرد: 3‌ماه پیش در بی‌تاك با مینا آشنا شدم. تمام مدتی كه با او دوست بودم پول زیادی خرجش كردم و معمولا كارت‌های عابربانكم در اختیار او بود و برای خودش خرید می‌كرد. تا اینكه مدتی بعد دچار عذاب وجدان شدم و برای اینكه همسرم بویی نبرد تصمیم گرفتم به رابطه‌ام با مینا پایان بدهم اما او دست بردار نبود و می‌گفت اگر او را رها كنم همه‌‌چیز را برای همسرم تعریف كرده و با پخش‌كردن عكس‌هایمان در فضای مجازی آبرویم را پیش همسرم و بستگانش می‌برد.

تهدیدهای او ادامه داشت تا اینكه روزحادثه در حوالی اتوبان آزادگان با هم قرار گذاشتیم تا در این خصوص با هم صحبت كنیم. حتی آن شب ماشین مینا پنچر شد كه من پنچری آن را گرفتم. بعد از آن تهدیدم كرد درصورتی مرا رها می‌كند و آبرویم را نمی‌برد كه ماشین پژویش را بفروشم و برایش یك خودروی مدل بالا بخرم.اما من زیر بار نرفتم، آن شب با هم درگیرشدیم و در نهایت عصبانی شدم و گفتم هركاری می‌خواهد انجام دهد كه با آمدن احضاریه به مقابل خانه‌ام متوجه شدم كه داستان دروغین مطرح كرده و آبرویم را برده است. به گزارش همشهری، هم‌اكنون مرد 45ساله با دستور قاضی جنایی بازداشت شده و تحقیقات همچنان ادامه دارد تا حقیقت ماجرا آشكار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha