سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه در حوادث 24 ساعت گذشته 4 جوان ایرانی جان خود را در هنگام حفر یک چاه از دست دادند، گفت: همچنین آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی نیز موجب جان‌باختن یک خانم جوان شد.

حفر چاه جان چهار جوان را گرفت

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه در حوادث 24 ساعت گذشته 4 جوان ایرانی جان خود را در هنگام حفر یک چاه از دست دادند، گفت: همچنین آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی نیز موجب جان‌باختن یک خانم جوان شد.

به گزارش سلامت نبوز به نقل از آنا،جلال ملکی  با بیان اینکه ساعت 19:21 شب گذشته حادثه گرفتار شدن در داخل چاه در خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به پارک ساعی در یک ساختمان به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد، اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه بود که 3 طبقه منفی هم داشت.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد 4 جوان ایرانی در طبقه منفی 3 ساختمان (قهوه‌خانه) در حال حفر چاه بودند که با توجه به حجم زیاد گاز موجود در چاه گرفتار شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و پس از 8 ساعت توانستند این 4 نفر را خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند که متاسفانه جان خود را از دست داده بودند.

به گفته ملکی ساعت 4:22 عملیات این حادثه به پایان رسید.

انفجار در خیابان مختاری یک جسد برجای گذاشت

ملکی با اشاره به حادثه دیگری که صبح امروز رخ داده است، اضافه کرد: در حادثه آتش‌سوزی که ساعت 6:13 امروز رخ داد سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک واحد مسکونی واقع در خیابان مختاری،‌ کوچه رودکی دچار حریق گسترده شده است و آتش در حال سرایت به دیگر واحدهای این ساختمان 4 طبقه 12 واحدی بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه در اثر این انفجار بخشی از دیواره‌های ساختمان تخریب شده بود، عنوان کرد: ساکنان از این ساختمان سریع خارج شده بودند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان هنگام اطفاء حریق با جسد یک خانم جوان مواجه شده که پس از تحویل به عوامل اورژانس مشخص شد این خانم فوت کرده است.

به گفته وی ساعت 8:15 عملیات این حادثه به پایان رسید.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha