TA-65 ژنی را فعال می‌كند كه موظف به تنظیم آنزیمی موسوم به تلومراز است. این آنزیم‌ به كنترل تقسیمات سلولی و طول عمر سلول‌ها كمك می‌كند.

تولید یك مكمل گیاهی معجزه‌گر كه شما را جوا‌ن‌تر می‌كند
سلامت نیوز: یك متخصص طب گیاهی اخیرا مدعی شده كه موفق به تولید مكمل جدید ضد پیری شده است كه هم اكنون در دسترس عموم مردم قرار دارد.

به گزارش  ایسنا، دكتر ال سیرز در این باره خاطرنشان كرد كه این روش درمانی جدید برای مقابله با پیری TA-65 نام دارد و در حال حاضر در آمریكا مجوز گرفته است.

TA-65 در واقع مولكولی است كه از یك نوع گیاه چینی گرفته می‌شود و كمك می‌كند كه سن بیولوژیكی فرد دوباره به عقب باز گردد و تست‌های خون نشان می‌دهد كه افرادی كه از این روش استفاده می‌كنند به لحاظ بیولوژیكی واقعا جوان‌تر می‌شوند.

به گزارش وب سایت ال سیرز ام دی، دكتر سیوز كه خودش 54 سال دارد، ادعا می‌كند كه پس از استفاده از TA-65 به مدت یك سال با انجام آزمایشات خونی از خود متوجه شد، سن بیولوژیك ریه‌هایش در حد 25 سالگی و سن قلب و عروق او در حد 35 سالگی كاهش یافته و جوان‌تر شده است.

وی می‌گوید: TA-65 ژنی را فعال می‌كند كه موظف به تنظیم آنزیمی موسوم به تلومراز است. این آنزیم‌ به كنترل تقسیمات سلولی و طول عمر سلول‌ها كمك می‌كند.

وی شرح یافته‌های خود را در شبكه خبری سی بی اس و مجله نیوزویك منتشر كرده است. این مكمل اكنون در وب سایت شخصی دكتر ال سیرز ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha