یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 217619

مدیر کل انتقال خون استان یزد با اشاره به کاهش میزان ضایعات خونی از 13 درصد در سال 1392 به سه درصد در سال 1395، آن را اقدامی جهادگونه خواند.

کاهش ضایعات خون در استان یزد به 3 درصد

سلامت نیوز:مدیر کل انتقال خون استان یزد با اشاره به کاهش میزان ضایعات خونی از 13 درصد در سال 1392 به سه درصد در سال 1395، آن را اقدامی جهادگونه خواند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر «نقی تقوایی» در نشست با معاون توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ضمن اعلام این خبر، توضیحاتی درباره نحوه کاهش میزان ضایعات خونی و اقدامات صورت گرفته در این رابطه ارائه کرد.

وی با اشاره به تعامل خوب دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و انتقال خون استان، ابراز امیدواری کرد که این تعامل و همکاری موثری بین دو دستگاه منجر به ارائه خدمات موثرتری در زمینه بهداشت و درمان به بیماران شود.

دکتر «محمدرضا وفائی‌نسب» معاون توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز از تعدد محصولات و خدمات ارزنده انتقال خون برای بیماران و همت ستودنی در زمینه کاهش میزان ضایعات خون یاد کرد و گفت: با همکاری و هماهنگی انتقال خون و مراکز درمانی و ایجاد کارگاه‌های آموزشی و توجیه کارکنان مراکز درمانی در زمینه مصرف بهینه خون، توانستیم نقش خوبی در زمینه مصرف بهینه خون ایفا کنیم .

گفتنی است، از دیگر مباحث این نشست موضوع میزان وصول مطالبات از دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تعرفه خدمات خون و فرآورده‌های خونی بود.




   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha