فوق تخصص بیماری‌های کلیه و پرفشاری خون با اشاره به اینکه پیوند، مهم‌‌ترین و بهترین درمان نارسایی کلیه در بیماران دیابتی است، گفت: این بیماران اگر مشکلاتی مانند بیماری‌های قلبی و عروقی نداشته باشند، پیوند کلیه برایشان قابل اجراست.

بهترین درمان نارسایی کلیه در بیماران دیابتی

سلامت نیوز:فوق تخصص بیماری‌های کلیه و پرفشاری خون با اشاره به اینکه پیوند، مهم‌‌ترین و بهترین درمان نارسایی کلیه در بیماران دیابتی است، گفت: این بیماران اگر مشکلاتی مانند بیماری‌های قلبی و عروقی نداشته باشند، پیوند کلیه برایشان قابل اجراست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محسن نفر در پاسخ به این پرسش که آیا پیوند کلیه در بیمار دیابتی قابل انجام است، گفت: بسیاری از بیماران دیابتی این کار را انجام نمی دهند، یعنی موقعی که صحبت از پیوند می شود می خواهند فرار کنند.

وی ادامه داد: پیوند، مهم‌ترین و بهترین درمان نارسایی کلیه است چه بیمار، مبتلا به پر فشاری خون باشد چه دیابت؛ لذا فرقی نمی کند که بیمار چه مشکلی دارد .

این فوق تخصص بیماری های کلیه و پرفشاری خون در برنامه شبکه رادیویی سلامت اظهارداشت: بیماران دیابتی اگر مشکلات دیگر مانند بیماری های قلبی عروقی نداشته باشند پیوند کلیه منعی برایشان ندارد و قابل اجراست.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha