رئیس ستاد مرکزی اجرایی انتخابات نظام پزشکی، از رشد ۹ درصدی داوطلبان دوره هفتم انتخابات نظام پزشکی در کشور خبر داد و گفت: برای ثبت آرای الکترونیکی، رای دهندگان می بایست کد رمز دریافت کنند.

شرط ثبت آرای الکترونیکی در انتخابات نظام پزشکی

سلامت نیوز:رئیس ستاد مرکزی اجرایی انتخابات نظام پزشکی، از رشد ۹ درصدی داوطلبان دوره هفتم انتخابات نظام پزشکی در کشور خبر داد و گفت: برای ثبت آرای الکترونیکی، رای دهندگان می بایست کد رمز دریافت کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، دکتر محمد آقاجانی در همایش اعضای کمیته های اجرایی هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی دانشگاه ها، دانشکده ها و شبکه های تابعه سراسر کشور، اظهارداشت:
شروع تبلیغات داوطلبان تایید صلاحیت شده از ۱۹ تیر به مدت ۱۰ روز با رعایت ضوابط و مقررات قانونی آغاز شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت با اعلام اینکه هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی روز جمعه ۳۰ تیر ماه ۹۶ به صورت الکترونیکی و حضوری برگزار می شود، گفت: نتایج رسمی انتخابات تا ۳۱ تیر اعلام می شود.

وی ادامه داد: تعداد کل داوطلبان صلاحیت شده در این دوره ۵۱۷۶ نفر است که نسب به دوره ششم حدود ۹ درصد رشد مشارکت داشته ایم.

آقاجانی به داوطلبان شرکت در این دوره از انتخابات به تفکیک رشته های پزشکی پرداخت و گفت: تعداد پزشکان ۳۲۳۱، داندانپزشک ۴۶۳، داروساز ۴۳۶، گروه علوم آزمایشگاه ۱۷۹ نفر، ماماها ۴۲۸ نفر و لیسانسیه های پروانه دار ۴۳۹ تایید صلاحیت شده اند.

وی افزود: از نامزد های انتخاباتی ۷۴.۷ درصد مرد و ۲۵.۳ درصد زن هستند که در ۱۹۹ حوزه ثبت رای خواهد شد و ۵۸ حوزه آن هیئت مدیره ۱۷ نفره و ۱۴۱ حوزه هیئت مدیره ۱۱ نفره دارد.

آقاجانی با اعلام اینکه هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی به صورت الکترونیکی در کشور برگزار می شود، گفت: انتخابات الکترونیکی از اتلاف وقت و هزینه بیش از ۲۰۰ هزار سفر شهری و بین شهری جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: اعضای نظام پزشکی در روز انتخابات، پس از دریافت کد رمز از سامانه ۲۰۰۰۱۹۰ می توانند رای خود را ثبت کنند.

معاون وزیر بهداشت، افزود: اعضای نظام پزشکی برای شرکت در انتخابات الکترونیکی نظام پزشکی باید از طریق تلفن همراه شخصی خود، کد ۱۲ رقمی را دریافت کرده و با آن کد در سامانه انتخابات به آدرس entekhabat.behdasht.gov.ir رای خود را ثبت کنند.

وی تاکید کرد: اعضای نظام پزشکی برای دریافت کد رمز حتما از شماره های تلفن همراهی استفاده کنند که یا در سامانه نظام پزشکی ثبت شده و یا مالکیت آن به نام خودشان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha