از آنجا که فروش و تبلیغ داروهای تبلیغ شده از طریق ماهواره صرفاً جنبه سودجویی دارد، اغلب با ادعای دارا بودن مجوز وزارت بهداشت، مصرف کنندگان را ترغیب به تهیه و مصرف، فرآورده‌های خود می کنند.

فریب داروهای تبلیغ شده در شبکه های ماهواره ای را نخورید

سلامت نیوز:از آنجا که فروش و تبلیغ داروهای تبلیغ شده از طریق ماهواره صرفاً جنبه سودجویی دارد، اغلب با ادعای دارا بودن مجوز وزارت بهداشت، مصرف کنندگان را ترغیب به تهیه و مصرف، فرآورده‌های خود می کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، دکتر محمود هادی پور دهشال، داروساز در گفتگو با برنامه «یک نکته یک متخصص شبکه رادیویی سلامت در خصوص داروهایی تبلیغ شده برای تنظیم وزن در ماهواره ها، گفت: داروهای ماهواره ای را نخرید و داروهایی را بخرید که در فهرست رسمی داروهای ایران وجود دارد و در داروخانه ها به صورت رسمی در اختیارتان گذاشته می شود.


وی ادامه داد: گاهی اوقات شما می توانید یک دارویی که در ماهواره تبلیغ می شود را با یک نام تجاری دیگر و یک قیمت ارزان تر در داروخانه های کشور دریافت کنید و فقط مساله این است که با تبلیغات آن را درذهنتان جا می اندازند که بهترین داروست.


این داروساز در پاسخ به این پرسش که آیا داروهای ترک اعتیاد ماهواره که تبلیغ می شود درست است؟، تاکید کرد: داروهای ترک اعتیاد هم همین طور هستند. شما برای ترک اعتیاد باید حتما تحت نظر یک موسسه مربوطه باشید و به کلینیک تخصصی ترک اعتیاد مراجعه کنید.
وی در پایان اظهارداشت: ترک اعتیاد نیازمند کنترل های لازم، پزشک و روانپزشک است و اینطوری نیست که با چند کپسول ترک کنید حتما برای ترک اعتیاد به کلینیک های تخصصی ترک اعتیاد مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha